Yessssss, harley's rule (nieuwe aankoop)

S.i.d.

Die hard MF'er
23 sep 2003
413
0
het is em geworden!!!

Ben helemaal in de wolken, op het weer na :(

Heb net feestje van de MTC gehad, dus niet geheel nuchter. Nu alvast een piccie (achterop de aanhanger), morgen de rest van het verhaal :) :)

full
 
ziet er goed uit Sid. Zien vanzelf de rest van de PICS. Veel mooie kilometers met je nieuwe fiets toegewenst
:]
 
Hahaha, dit is wel een originele foto zo! *D
Hee fantastische aankoop joh, en er heel veel plezier mee gewenst! :)
 
Jaaah leuke foto. :)

Maar we willen natuurlijk wel wat meer van je fiets zien. Dus kom op met die foto's.
 
Heb het originele zadel er ook nog bij, maar dit zadel geeft zo'n mooie strakke lijn. Andere zadel is voor als de viendin achterop wil. Moet ook nog ff een sissy bar zien te vinden.

Het owners manual zat in de koffers, ben ik nu al aan het verslinden.

Ben helemaal happy, staat alleen niet bij me thuis omdat ik geen vorstvrije schuur heb (het was vannacht een ijsbaan!).
Gisteravond gelijk ff de foto's op de clubavond rond laten gaan. De opmerking waren uiteraard niet van de lucht, gereedschap erbij gekregen?, leuke brommer, harley trapson, enz enz. Ik gewoon steeds met een brede smile op m'n bek :+ Kom maar, kom maar, kom maar :)
 
Laatst bewerkt:
Haha, Foto op die aanhanger... Ben je um aan het inrijden? :P

Verschrikkelijk mooie motor zeg! Veel plezier ;)
 
Haha, Foto op die aanhanger... Ben je um aan het inrijden? :P

Verschrikkelijk mooie motor zeg! Veel plezier ;)


Heb ik weer, ga je eindelijk voor een harley kijken, worden gelijk de eerste winterse buien verwacht :(
Ik moest vanuit de Achterhoek naar Zeeland, 200 km. Met alle verkeersdrukte toch 3 uur rijden. En in die 2 x 3 uur behoorlijk wat natte sneeuw over ons heen gehad. Ik was dus erg blij met de aanhanger!
 
Zelf ben ik niet zo dol op die koffers, maar verder is het echt een vette bike! *D

Slecht weer? Hier schijnt de hele dag de zon al. Ik ga zo ff lekker een stukje toeren om een mooi plekkie uit te zoeken om foto's te maken van hogere kwaliteit te maken van mijn motor. :)
 
Het owners manual zat in de koffers, ben ik nu al aan het verslinden.

Ben helemaal happy, staat alleen niet bij me thuis omdat ik geen vorstvrije schuur heb (het was vannacht een ijsbaan!).
Gisteravond gelijk ff de foto's op de clubavond rond laten gaan. De opmerking waren uiteraard niet van de lucht, gereedschap erbij gekregen?, leuke brommer, harley trapson, enz enz. Ik gewoon steeds met een brede smile op m'n bek :+ Kom maar, kom maar, kom maar :)

Hahaha! Je bent nu duidelijk voor het leven besmet met "het" virus.
Geniet er maar van.
 
het is niet mijn favo model maar zo'n ding is wel retepraktisch, je kunt een hoop zooi stouwen en je zit lekker comfy..............gefelicteerd...
 
Heb ik weer, ga je eindelijk voor een harley kijken, worden gelijk de eerste winterse buien verwacht :(
Ik moest vanuit de Achterhoek naar Zeeland, 200 km. Met alle verkeersdrukte toch 3 uur rijden. En in die 2 x 3 uur behoorlijk wat natte sneeuw over ons heen gehad. Ik was dus erg blij met de aanhanger!

Gelijk heb je...

Ik vindt um echt mooi zeg :}
 
Overgens Sid, ik las ook dat je een V&H uitlaat wilt aanschaffen. Als je een goed adres mocht hebben dan zou ik dat graag horen. Ik zou wel een setje big radius willen hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan