yesssssssss!!! eindelijk!!! ...........ikke ook!!!

~Torch~

MF'er
2 okt 2003
210
0
Pfewwwwwwwwwwwww net terug van m'n eerste rijlessie!!! *D

Vorige week al afspraak gemaakt in ut kader van mwaaahhhhh lijkt me gaaf, moek toch ook 's proberen...... naarmate vandaag naderde toch wat meer bibbersssssss gekregen, en volledig 'strak' richting rijschool getogen om 4 uur ;)
Dus instructeur netjes uitleggen hoe zo'n apparaat nou werkt (geen schakelbrommer ervaring enzo :-), wat te doen en ook vooral wat NIET te doen... ;)

Okkkkkkkk zegt ie dan gaan we nu ff stukkie rijden, jij achter mij aan....... huh wat????? zegt ie nou dan joh???? pfffffff nou ja proberen maar dan..... mocht het helemaal fout gaan dan dodemansknoppie gebruiken en dan zou ie wel stukkie achterop gaan zitten..
Eerst ff gevoel voor koppelen/gassen gecheckt.... ging wel aardig, dus hop hij ervoor op zijn motor en ik erachteraan.... :]

Had me dus weer es voor niks druk lopen maken van tevoren, ging eigenlijk best met schakelen enzo.... beetje houterig maar dat mag nog he ;)
Aardig stukkie wezen rijden.... van Rijnsburg naar Noordwijk binnendoor, stukkie boulevard, richting N'wijkerhout en zo de provinciale op weer terug naar R'burg.... zegtie voel nou maar ff wat een power zo'n ding heeft, trek je gas maar ff open......... :} :} :} : lekkerrrrrrrrrrrrrrrr :9~
Echt gaaf, dacht vandaag alleen de parkeerplaats van de lokale voetbalvereniging te zien :+

Was van plan 1x per week te gaan lessen, maar dat duurt me te lang hehehehe woensdag weer!!!!!
Maar dit verhaal duurt weer veeeeeeeeeeellsss te lang (mede reden voor m'n instructeur om alleen nog maar motorrijles te geven, hoeft ie dat ge-OH van z'n leerlingen niet de hele tijd aan te horen :+ ), maar wilde ff me ei kwijt.....!!! :)
Laat af en toe wel ff wat horen in het rijles topic!!
 
Ja euhhhh...Hoestnou???Gaat nou iedereen zijn A halen? Hebben we strakkies geen files meer om tussendoor te kachelen B|











:+

Maar wel lekker hé....zo voor het eerst zelluf op die bike :] ;) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan