Yfm 350 raptor springt uit elke versnelling wat kan het zijn ?

randy_128

MF'er
15 feb 2021
31
5
Goededag allemaal
Ik weet of het bij het goede onderwerp staat.

ik heb een raptor 350
Sinds gister spingt hij uit elke versnelling in zijn vrij
Het was wel ooit als ik van 4 naar 5 overschakelde dat hij hij hem er net niet helemaal in ging en in zn vrij sprong maar dat heb ik ooit 2 keer gehad en opnieuw schakelen deed hij het wel gwn
Maar sinds gister sprint hij uit elke versnelling begin alleen boven 6000 toeren in zn 6 nu elke vernelling bij 2/3 1000 toeren heb de kant van de koppeling eraf gehaald maar dat veertje van de schakelster die hem op zn plaats houd is nog heel kan hem met de hand met veel kracht op en neer veren zou dat de oorzaak zijn dat hij er net uit springt elke keer of zou het toch in de bak zelf zitten dan ?
alvast bedank
Mvg randy
 
Dit is een een afbeelding hoe het bij mij zit
 

Bijlagen

  • 0BEABD9C-B28A-4282-A398-42A2842ED243.png
    0BEABD9C-B28A-4282-A398-42A2842ED243.png
    58,7 KB · Weergaven: 3
Kan ook dat de dogs net niet goed in elkaar grijpen bij het inschakelen waardoor deze er ook gemakkelijker uitschiet.
Is de veer aan het eind van de schakelarm nog ok?
Een bep. type KTM had ook zoiets met de schakelarm, daar moest iets vanaf gevijld worden.

 
Laatst bewerkt:
Kan ook dat de dogs net niet goed in elkaar grijpen bij het inschakelen waardoor deze er ook gemakkelijker uitschiet.
Is de veer aan het eind van de schakelarm nog ok?
Een bep. type KTM had ook zoiets met de schakelarm, daar moest iets vanaf gevijld worden.

Hij heeft het eerst altijd goed gedaan dus zou dat het probleem niet kunnen zijn lijkt me
 
Terug
Bovenaan Onderaan