yoko goretex motorjas

smoky

Die hard MF'er
29 apr 2005
836
6
yoko goretex motorjas maat 2xxl, jas is echt bijna niet gedragen en is nog in nieuwstaat.
€100,-

IMG_0760.jpg

IMG_0763.jpg

IMG_0764.jpg

IMG_0766.jpg

IMG_0759.jpg
 
Kun je wat meer info geven over de jas. De mijne begint nu bij mijn arm te lekken. Zo te zien komen de maten overeen met mijn goddelijke body. Ik heb wel interesse. Waar gekocht, hoe oud, hoe heet het model etc. Woonplaats?
 
waar hij gekocht is zou ik even na moeten vragen, hij is namelijk niet van mij zelf, volgens mij is hij een ongeveer een jaartje oud maar maar echt bijna niet gedragen. en de naam van het model zou ik zo ook niet weten staat er verder niet op vermeld.
Ik woon in ulft, omg Doetinchem
 
Graag ook wat meer info over protectie op welke plekken en eventueel binnenvoering etc. Ook geschikt voor de winter?
 
protectie: Rug over de hele lengte, elleboog, schouders. denk dat het vooral een voorjaar/najaar jas is, maar is in de winter ook goed te doen met de juiste onderkleding. Ik weet niet of je uit de buurt komt maar kom anders gewoon eens kijken
 
Ik zit niet echt in de buurt (A'dam). Ik dacht dat het een all weather jas was met uitneembare binnenvoering. As dat niet zo blijkt te zijn dan pas ik ervoor. Ik hoor het wel. Succes.
 
nee zit geen uitneembare voering in, helaas
 
Terug
Bovenaan Onderaan