Yoshimura 7/11 Deel: 3

fighterfan

MF veteraan
13 okt 2004
15.273
276
Amersfoort
Yoshimura 7/11 Deel: 3
The naked endurance racer ©

full


Na aanleiding van de vorige twee topic’s hier alweer het 3e deel van mijn Yoshimura 7/11 project.
In dit topic zullen weer de nodige vorderingen en discussies te volgen zijn.
In dit topic ga ik niet weer alle foto’s opnieuw posten die we al gehad hebben.
Het is tijd voor wat nieuwe foto’s !
Ook ga ik het lijstje met onderdelen niet weer opnieuw opsommen.
Wil je nu wel alle foto’s terug zien of kijken wat voor een onderdelen ik gebruik ? Dan kan je dit opzoeken in de vorige twee topics van mijn project.
Of kijk op me nieuwe weblog.

Yoshimura 7/11 Deel: 1

Yoshimura 7/11 Deel: 2

Weblog van Fighterfan bekijken

Veel plezier met het lezen van deel 3 van dit project !
 
Laatst bewerkt:
Tis godzamme niet te geloven!Issie al met zijn derde topic bezig met dezelde fiets! *O*
Dennis,gefeliciteerd!Diep respect. :Y :W
 
Haha ik denk ik ga eens kijken of ik al reaties heb.
En ik dacht nog het zou alleen maar onzin kunnen zijn......ik had gelijk. _O-
Nou hier dan maar een kleine update.
Vandaag naar Amsterdam gecrost en 1m² rol keflar gekocht.
Heb namelijk een mooi iedee voor me project maar daar laat ik jullie nog even op wachten tot ik er aan begonnen ben. Dat komt nog wel in dit deel te staan denk ik. :+

full
 
Haha ik denk ik ga eens kijken of ik al reaties heb.
En ik dacht nog het zou alleen maar onzin kunnen zijn......ik had gelijk. _O-
Nou hier dan maar een kleine update.
Vandaag naar Amsterdam gecrost en 1m² rol keflar gekocht.
Heb namelijk een mooi iedee voor me project maar daar laat ik jullie nog even op wachten tot ik er aan begonnen ben. Dat komt nog wel in dit deel te staan denk ik. :+

[afbeelding]


is t geen carbon/kevlar(aramide) weefsel :?
http://www.carbon-aramid.com/Product/Product.html

leuke blog Dennis 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hé dennis,

Het was gezellig net, leuk even gebabbeld. Ik vindt je project zeer gaaf! :Y

De bochten zitten er trouwens al op alsof ie ervoor gemaakt is, zit strak onder het blok en hoefde niks te buigen of aan te passen. :?
 
Dat laatste hoef je er bij ons niet meer bij te zetten ;). Wij weten onderhand wel dat jij geboren bent met 't motto: Haastige spoed is zelden goed. Bij jou is dat zelden zelfs vervangen voor nooit :o .
Nee hoor niet nooit, hij komt heus wel af hoor.
Je hoor relatief veel mensen tegen mij zegen dat het zo lang duurt maar die zelf het eene na het andere project weer weg doen en zelf nooit iets af maken.
Terwijl ik al die tijd nog altijd aan een en de zelfde fiets bouw om hem gewoon helemaal naar mijn smaak te maken. En of dat nou lang of kort duurt doet er bij mij niet toe, als hij dan op het eind maar naar mijn smaak is. :Y En ik kan hem ook best snel afbouwen, ff snel afraffelen en klaar is kees, maar ik heb nu eemaal hier voor gekozen. :)
 
Laatst bewerkt:
Hé dennis,

Het was gezellig net, leuk even gebabbeld. Ik vindt je project zeer gaaf! :Y

De bochten zitten er trouwens al op alsof ie ervoor gemaakt is, zit strak onder het blok en hoefde niks te buigen of aan te passen. :?
Aah kijk aan, dat is mooi joh !
Staat zeker wel mooi ? Die cilinders van jou staan een stuk dichter bij elkaar dan die suzuki van mij dus dan is mooi !
Ik vond het ook zeker gezellig ! Toffe pa heb je ook. :Y

Groetjes ! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan