Yoshimura dealer hoegee,en motordempers.nl ervaringen gevraa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm 2002 oud :? ,wat moet een motor uit 1920 dan wel niet zijn ;) ,sommige handelaren
hebben blijkbaar geen zin om er tijd en moeite in te steken :Z ,gelukkig hebben we
tegenwoordig het internet om zelf onderdelen op te zoeken. :Y
Wat prijzen betreft ook dan is internet je vriend,ik snap soms niet waardoor er soms
een vrij groot prijsverschil kan zitten in het zelfde onderdeel,blijkbaar willen sommige
snel rijk worden. .
 
Laatst bewerkt:
Punt 1, je kan Hoegee niet met een online dozenschuiver vergelijken. Komen iets andere kosten om de hoek kijken.

Mijn ervaring is dat Hoegee niet zo houd van mailen, dus belle. Werkt beter (en daar ken ik nog wel een paar bedrijven in).

Wat betreft wel/niet leveren, heb je dat bij Hoegee ook aangekaart?
 
Mocht je nog wat webshops weten die yoshimura delen te koop aan bied hoor ik het ook graag.

Voor mijn yoshimura trs demper (zx6r, 2003) zoek ik nog een rubber die tussen de bevestiging zit. Die van mij is namelijk gescheurd door de ouderdom denk.
 
nou ben ik verder niet bekend met Hoegee maar ik heb zelf regelmatig te maken met onderdelen van oldtimers als het gaat om schadeauto's.

Officiele dealers ''mogen'' alleen maar via de weg van de fabrikant bestellen. oftewel bij de fabriek natuurlijk. Het kan zijn dat de fabriek zegt van joh hebben we niet meer jammer joh.

Partij B gaat kijken en heeft een importeur (groothandel ) die er nog op voorraad heeft. mooi dat die importeur dat heeft maar de fabrikant niet meer. Hoegee kan daar mogelijk niks mee.

Wat ik ook al heeeel veel meegemaakt heb is dat de niet-officiele dealer bij de importeur (groothandel) voor jou gaat kijken. jou uitlaat staat er netjes bij, leverbaar in 2 weken oid. Die beste man informeert jou met het bericht dat de uitlaat gewoon leverbaar is in twee weken. Vervolgens zeg jij, doe maar en je maakt je geld over. dan pas klikt hij de order door en de groothandel gaat hem dan ook weer doorbestellen. Dan pas komt de melding die Hoegee al meteen had: niet meer leverbaar.

Dit laatste heb ik nu met de E08Z Bridgestone regenband.
 
Snap het probleem niet zo.
Hoegee kan je niet helpen zeg je. Prima volgende! Tis toch niet zo dat de goedkopere site jou een slechtere demper geeft? Waarom zou je uberhaupt willen weten waarom Hoegee duurder is of waarom ze de demper niet kunnen bestellen?

Ook kan ik niet geloven dat Hoegee jou niet wil helpen omdat je gixxer uit 2002 komt. Tenminste, dat is de aanname die je meerdere malen doet. Of het nou een uitlaat voor een 2002 is of een toeter voor een 2016 model, als het in hun officiele catalogus staat kunnen ze het bestellen. Daar staat jouw uitlaat blijkbaar niet en dan houdt het op voor ze.

Tot slot krijg ik stiekem het idee dat Hoegee jou een beetje moe wordt O-) Als je zo vaak gebeld en gemaild hebt als je doet laten doorschemeren. Misschien doen ze daarom niet de moeite die ze in jouw ogen kunnen doen
 
Lang verhaal.

Neem eens contact op met Bolski. Die levert veel uitlaten.

Ebay.com anders.

Een k2 is geen 7000 euro bijna waard.
De helft wellicht?
 
Lang verhaal.

Neem eens contact op met Bolski. Die levert veel uitlaten.

Ebay.com anders.

Een k2 is geen 7000 euro bijna waard.
De helft wellicht?

:^

Ik las het en dacht: Serieus _O-

In 2012 mijn GSX-R 600 K4 ingeruild voor E 5000,- op een nieuwe motor. En dan zou een K2 nu 6 jaar later E 7.000 waard zijn. Dat moet dan wel een heel speciale pre-productie prototype K2 zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik las het en dacht: Serieus _O-

In 2012 mijn GSX-R 600 K4 ingeruild voor E 5000,- op een nieuwe motor. En dan zou een K2 nu 6 jaar later E 7.000 waard zijn. Dat moet dan wel een heel speciale pre-productie prototype K2 zijn.~[/quote]


:} :]
 
Laatst bewerkt:
Ik las het en dacht: Serieus _O-

In 2012 mijn GSX-R 600 K4 ingeruild voor E 5000,- op een nieuwe motor. En dan zou een K2 nu 6 jaar later E 7.000 waard zijn. Dat moet dan wel een heel speciale pre-productie prototype K2 zijn.\


Let wel gaat om een gsxr 1000.
Tja die 600 zijn ook geen drol meer waard dat weet iedereen .
Had ik die gehad was ik nu totall los ,
Dit is appels met peren vergelijken wat jij doet,
Een 600 word de markt mee overspoeld ,te veel en te veel delaler voorraad die ze niet kwijtraken en prijzendalen daardoor in dat segment.
Blij ik heb nooit een 600 gekocht.
Maar ik vind het wel best het schade rapport is goedgekeurd,de dagwaarde bepaald en alles is uitgekeerd en betaald,dus verder kunnen mensen zeggen wat ze willen hier ,feiten liegen er niet om .[/quote]

Je hebt een punt, die vergelijking gaat niet helemaal op. Maar blijf erbij dat E7000,- op zijn zachtst gezegd optimistisch is.
 
Ken je het verschil tussen Yoshimura Japan en Yoshimura USA?
Ken je het verhaal er achter?

Mij lijkt het opmerkelijk dat die "dozenschuiver" (ik ken het bedrijf niet) een Yoshimura USA uit Japan weet te halen. Als ik dat te horen zou krijgen gaan bij mij de alarmbellen rinkelen.....

Ik zou eerst eens de verkopende partij goed nakijken voordat je hun jouw geld stuurt.
Nogmaals, ik ken het bedrijf niet, dus mogelijk is mijn waarschuwing onterecht.
 
nou ben ik verder niet bekend met Hoegee maar ik heb zelf regelmatig te maken met onderdelen van oldtimers als het gaat om schadeauto's.

Officiele dealers ''mogen'' alleen maar via de weg van de fabrikant bestellen. oftewel bij de fabriek natuurlijk. Het kan zijn dat de fabriek zegt van joh hebben we niet meer jammer joh.

Partij B gaat kijken en heeft een importeur (groothandel ) die er nog op voorraad heeft. mooi dat die importeur dat heeft maar de fabrikant niet meer. Hoegee kan daar mogelijk niks mee.

Wat ik ook al heeeel veel meegemaakt heb is dat de niet-officiele dealer bij de importeur (groothandel) voor jou gaat kijken. jou uitlaat staat er netjes bij, leverbaar in 2 weken oid. Die beste man informeert jou met het bericht dat de uitlaat gewoon leverbaar is in twee weken. Vervolgens zeg jij, doe maar en je maakt je geld over. dan pas klikt hij de order door en de groothandel gaat hem dan ook weer doorbestellen. Dan pas komt de melding die Hoegee al meteen had: niet meer leverbaar.

Dit laatste heb ik nu met de E08Z Bridgestone regenband.

Dit dus. Marc heeft een zéér kort lijntje met Japan. Dat zet hij niet op het spel voor een paar knaken (no-offence).
 
Ken je het verschil tussen Yoshimura Japan en Yoshimura USA?
Ken je het verhaal er achter?

Mij lijkt het opmerkelijk dat die "dozenschuiver" (ik ken het bedrijf niet) een Yoshimura USA uit Japan weet te halen. Als ik dat te horen zou krijgen gaan bij mij de alarmbellen rinkelen.....

Ik zou eerst eens de verkopende partij goed nakijken voordat je hun jouw geld stuurt.
Nogmaals, ik ken het bedrijf niet, dus mogelijk is mijn waarschuwing onterecht.

Ik niet (en ik denk nog wel meer mensen niet), zou je wat meer info kunnen/willen geven?
 
Je hebt een punt, die vergelijking gaat niet helemaal op. Maar blijf erbij dat E7000,- op zijn zachtst gezegd optimistisch is.

Taxatie waarde is niet 1 op 1 vergelijkbaar met verkoopwaarde. Taxatie is wat hij volgens de taxateur voor de verzekering waard is, verkoopwaarde is wat hij volgens de markt (wat de gek er voor geeft) waard is.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar Yoshi USA vs Japan :)
 
Al laat je hem taxeren en staat de dagwaarde officieel vast, je gaat hem voor dat bedrag never nooit aan iets of iemand verkopen.
 
\
Voor 7000 euro koop je een prachtige GSXR1000 2007-2008 en geen oud hok uit 2002 doe normaal man. :P[/quot

Ach wat je oud noemt,
Jaloers,of werkzaam bij hoegee?
Die noemt ook alles oud.
Wat moet jij wel niet zijn met je leeftijd ,versleten aftands ofzo.
Niet stuiteren maak nu een grapje hoor ... *O* :W

Die 2007-2008 gsxr,s word ook door iedereen uitgekotst,hoor en lees ik overal .
De reden daarover ontgaat mij ook ,en die worden gedumpt tegen belachelijke prijzen.
Niet leuk voor de bezitters ervan want het is een geweldige fiets,
En de prijsstijging van mijn model, in die speciale kleur snap ik zelf ook niks van .
De situatie is gewoon vraag en aanbod ,
En het aanbod is daarin laag dus vliegt de prijs ervan omhoog.
Getuige mijn bezoek aan motorbeurs utrecht ,daar stond ook een gsxr 1000 in zelfde kleurstelling,en jaartal.
Daar werd ook een belachelijke prijs voor gevraagd ,en iedereen zat er op en eraan,
6550€ werd er gevraagd.
En die had zelfs nog krassen .
Tja ik weet het ook niet in motorland,met prijzen voor sommige motors...

En btw is me nu wel duidelijk met hoegee,de demper is wel te verkrijgen in Japan
Staat in hun catalogus nog daar en yoshimura japan en amerika zijn ook twee verschillende.
Dat weet ik ook wel.
En verder zit het me wel ruig eigenlijk.
Hoegee zit gewoon blijkt na nader onderzoek te kletsen en te zwammen ,en liegt ook nog over bepaalde dingen.
Dat andere bedrijf ,motordempers.nl kan ze gewoon leveren ,getuige een paar prive betichten hierzo van leden die liever niks openbaar zetten ,en er wel goede ervaringen mee hebben.,
Mijn dank daarvoor en mijn besluit nu genomen is..
En verder mag het wel gezegd worden een man als hoegee suzuki tuner etc ,doet zo tegen suzuki rijders,en eventuele toekomstige klanten ,dan kom ik er niet meer.
Blijkbaar is hij al binnen en hoeft niks meer te verdienen denk ik .

Hee,nie zo tegen onze Willem he :( :(

Herr von Grumble heeft meer verstand van gixxers in zijn kleine teen als jij in heel je lijf :+

En nee ,hij werkt niet bij of voor hoegee :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan