Yoshimura demper CBR600 F2 en F3

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadUwe

MF veteraan
26 mrt 2004
1.893
308
Vlakbij Groningen
Te koop aangeboden voor een CBR600 F2 en F3 een mooie Yoshimura demper. Demper heeft een type goedkeuring en is dus een stille versie. Niet in nieuwstaat maar zeker de moeite. Helaas is de bevestigingsbeugel er niet meer bij maar een andere zal geen probleem zijn om te verkrijgen.

Prijs 100,-
MF korting: verzenden binnen NL gratis! (Ik woon vlakbij Groningen)

3.JPG


2.JPG


1.JPG


4.JPG


5.JPG


6.JPG


7.JPG
 
Olivier, ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Gekocht maar nooit geprobeerd, je weet hoe dat gaat met project motoren :+

Ik heb het eerste nummer gegoogled die op de 2e foto te zien zijn. Daaruit bleek dat het een street legal is maar dan volgens US normen denk ik. Verder staat er geen E-keur op. Verder zwaarder dan een open demper en je kunt er niet doorheen kijken. Maar hij is mij te groot voor het slabby project dus vandaar dat ie weg mag.

Spykes, succes met het zoeken naar een knappe passende Yoshi :Y
 
Ik heb het eerste nummer gegoogled die op de 2e foto te zien zijn. Daaruit bleek dat het een street legal is maar dan volgens US normen denk ik. Verder staat er geen E-keur op. Verder zwaarder dan een open demper en je kunt er niet doorheen kijken. Maar hij is mij te groot voor het slabby project dus vandaar dat ie weg mag.

Spykes, succes met het zoeken naar een knappe passende Yoshi :Y

BS AU keurnummer, het is dus een engelse... ;)


ps; je andere demper is voor een 400 eerste gen zoals gevreesd.... past niet.. -O-

ik ga ff bekijken of ik ergens een soundclip van een bs au versie kan vinden.. ;)
 
Die van de 400 kon ik nog cancellen, het versturen was met te duur en ik had al ingeschat dat ie niet ging passen. Deze komt idd ook uit de UK trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan