Yoshimura gekocht, nu nog een motor :D

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Ik ben van plan om op korte termijn een Gixxer te kopen en aangezien ik vind dat onder een gixxer een Yoshimura hoort kon ik het niet laten om te bieden toen ik deze uitlaat op ebay.de zag. :)

Enige minpuntje is het plaatje onder het Yoshimura logo, die gladiool van een Duitser heeft dat plaatje erop geklonken met een fake "E-keurmerk" voor het geval hij onderweg zou worden aangehouden. Maar dat mag de pret niet bederven, zolang hij maar herrie maakt *D

...... nu nog een motor :X

full
 
Je mag hem wel eens mooi poetsen.
Ziet er smerig uit.

Heeft die duitser dat plaatje wel met gasdichte popnagels geklonken :?
 
Sorry, ik vind dit niks hoor!! Ik zou ook wel een Yoshi willen hebben maar heb er ff geen geld voor dus dan maar verder sparen of een mooie pijp van een ander merk maar niet dit. Knoeierd
 
ik hoop dat je een GIXXER vindt met een YOSHI :P

Ik ook, en dan verpats ik deze wel weer :P

Hij ziet er niet nieuw uit (dat is nu wel duidelijk ;) ) maar hij is ook niet verrot ofzo, ff poetsen en hij glimt weer.
Dan zit alleen dat plaatje er nog op, die valt niet echt op en als ik hem er af haal en die gaatjes dicht klus dan zie je het helemaal niet meer :)
 
Om maar even mee te gaan in de negatieve spiraal... Het ziet er zo op het eerste gezicht niet echt super uit. Maar een beetje poetswerk kan eventueel wonderen doen. Een Yoshimura is natuurlijk wel leuk. Persoonlijk vind ik het allemaal een beetje te hard klinken voor het goede. In ieder geval veel plezier ermee! Misschien kun je 'm alvast op je Puch zetten... :+
 
Wat heb je ervoor betaald??

100 euro (kom maar, kom maar, kom maar)

Tsja, onduidelijk fotootje op ebay maar ik ben er wel gelukkig mee en als ik er op uitgekeken ben dan kan ik hem vast wel weer zonder veel verlies verpatsen.
 
Lelijk ding zeg. Maar ja, je hebt 'm. Paar uurtjes polijsten dan is hij het geld wel waard.
 
Nou wacht ff ik heb nog iets positiefs! Je geeft zelf aan dat je wel ff wil klussen, bij Polinova in Raamsdonksveer kun je mantels van carbon krijgen in verschillende maten. Misschien is dat wat voor je, dan heb je voor een aantrekkelijke prijs een MOOIE en GOED klinkende Yoshi, want dat'ie gaat klinken mag je wel aannemen!!!!! 8-)
 
alles aan een duc is mooi maar een open 4 in 1 sportdemper op een kawasaki ZX-9R
(BSM VAMPIRE wel te verstaan) :9~ :}
 
Oh ja, topictitel kan worden aangepast, de gixxer is aangeschaft *D a.s. zaterdag haal ik hem op.
 
ik heb ne carbonne yoshimura op menne gsx-r 750
en da geluid is om een erectie van te krijgen :9~
ik zen daar super content van :p
 
nou veel rij plezier dan ermee
ik moet nog een jaartje wachten voordat ik mag beginnen met rijlessen ;(

maar ik rij nu al kawasaki *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan