Yoshimura ingekort!

Status
Reageren niet meer mogelijk.
#1
Yoshi

Onder het motto, je bent jong en je wilt wat }) heb ik mijn uitlaat 17,5 cm laten inkorten. Nu was ik erg benieuwd naar de mening van jullie als medeforummers?
Persoonlijk benk dr erg happy mee!
Het geluid is soms eigelijk vrij asociaal :9~ !
We shall call him: Yoshidorie! :+

Foto's


Foto Origneel:


Foto 1:


Foto 2:


Foto 3:


Foto 4:



Geluidsfragmenten
(Voor een indicatie zet het volume op 10, microfoon stond vrij ver weg)

Met dB killer :N :
http://www.xs4all.nl/~haijtem5/Yoshimura%20(ingekort)%20met%20dB%20killer.mp3

Zonder dB killer :P :
http://www.xs4all.nl/~haijtem5/Yoshimura%20(ingekort)%20zonder%20dB%20killer.mp3

Gr iKe :]
 
Laatst bewerkt:
#6
Leuk gedaan.
Heb je gewoon een stuk na de bolt-on er tussenuit gezaagd en weer vastgemaakt aan de rest? (vertel er wat meer over)
Oh, en jouw reden om hem in te korten is?
*O*
Bij Superpole hebben ze eerst de popnagels uitgeboord, die van het mondstuk en het yoshi plaatje. Het moet één yoshi blijven :+ !
Toen het het mondstuk eraf getroken was, kwamen we achter 2 dingen.
1) Er zat een ingebouwde dB killer in
|( , rappi rappi eruit die handel }) !

2) Er zaten 2 geperforeerde buizen in, waar 1 normaal schijnt te zijn. Om de uitlaatgasstroom zo mooi mogelijk te laten verlopen heeft hij daar een buisje ingelast op de buitenste buis. En natuurlijk nog die 17,5 cm dr af gezaagd.
Ik heb dit laten doen om wat meer een moto gp style uitlaatje te krijgen. Het alderliefst had ik zo'n uitlaatje gehad van de nieuwe gsxr k6 :X ! Maar dit heeft ook wel wat, en wat een sound :P !
 
Laatst bewerkt:
#11
Nou heb ik ergens op het forum gelezen, en zit er over te denkden,
dat je een E-keurmerk in je uitlaat kan laten laseren.
Als ik nou aangehouden zou worden met de
dB killer erin en een E-keur erin laat laseren. 8-)
Hoe zou de gemiddelde pliesieagent (baksteen daargelaten) hierop reageren?
Zou die dit pikken? Wie heeft ervaring met bijv. dB metingen door de pliesie, hoe streng zijn ze? :Z
 

Kevjan

MF veteraan
14 sep 2004
22.912
12
Alkmaar
#13
Ziet er mooi uit :Y .
Ik dacht dat 17,5cm best veel was, maar het past wel goed bij je motor.

Ik ga van de winter mijn Carbon Arrow ook inkorten.
Weliswaar maar 10cm voor een klein beetje meer geluid :) .
 

Nejra

MF veteraan
17 nov 2004
13.950
10
45
Het oosten van Zuid-Holland
#18
Nou heb ik ergens op het forum gelezen, en zit er over te denkden,
dat je een E-keurmerk in je uitlaat kan laten laseren.
Als ik nou aangehouden zou worden met de
dB killer erin en een E-keur erin laat laseren. 8-)
Hoe zou de gemiddelde pliesieagent (baksteen daargelaten) hierop reageren?
Zou die dit pikken? Wie heeft ervaring met bijv. dB metingen door de pliesie, hoe streng zijn ze? :Z
Hier in NL niet, Hier kijkt men naar verluid zelden/nooit naar E-keur en is de feitelijke geluidsproduktie van je motor doorslaggevend.

Aan de andere kant: als iemand je echt zou willen hufteren: Juridisch bezien is een vervalst E-keurmerk fraude en daar staan hoge straffen op....
 

bladelex

Die hard MF'er
21 mrt 2004
287
0
43
Valkenburg Zuid-holland
#23
Ik heb zelf mijn (wat oudere) yoshi demper (rs3 model) de helft korter gemaakt als dat hij was. Dit omdat ik de demper (buell style) onder mijn blok wilde hebben.
Nou maakt iets wat een motor heeft bij mij niet gauw te veel geluid, maar dit is toch wel wat veel van het goede!! Komt misschien ook wel doordat de hele uitlaat een stuk korter is geworden. Ben er zondag mee naar de streetfighterday in Utrecht geweest maar 's avonds om 10 uur hoorde ik hem nog... Van de winter toch maar ff wat anders verzinnen...
 
Status
Reageren niet meer mogelijk.