Yoshimura NIEUW in doos SV1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al had ik de laatste 3 jaar maar 1 post hier, gedaan. Ik geef een terechte opmerking -> forget it dat ik de gedane post ga aanpassen.

Ik kan alleen niet tegen mensen die te zware winst proberen te pakken.
En dat de grote pakken er steeds worden uitgenomen is ook onzin -> maar de kans is natuurlijk heel groot zoals je zelf zegt. Heb bv. al 2 complete voorvorken uit de States gehaald -> geen enkele keer tax betaald (enkel €10,- om de doos open en dicht te doen en een documentje in te vullen). Maar bij bestelling hou ik er wel steeds rekening mee!!

Aan de man met de opmerking over het type uitlaat. De prijs is wel degelijk voor het systeem -> engels leren lezen kan helpen.
Anyway : ik heb hierboven gezien dat je je prijs hebt aangepast naar een marktconforme prijs -> veel succes en misschien overweeg ik wel deze aan te schaffen ! (hangt af van de inhoud van mijn volgende loonbriefje ;-)

Ik denk dat jezelf beter moet lezen want er staat dat je de Bolt-on op de orginele uitlaatbocht kan monteren. De slip-on is met downpijp maar dat is mog steeds geen volledige bochtenset. Maar we praten sowieso over een bolt-on en niet over slip-on in jou linkje.... :W :W

Kijk maar even:

The Yoshimura TRS exhaust features cutting edge, advanced baffling design as well as top-notch quality and has proved to be a performance leading exhaust. The Yoshimura Tri-Oval Outlet Race (TRS) Slip-on/Bolt-on was developed in 1999 and the shape directs exhaust flow into acute angles which in turn redirects flow back into the baffle core. Bolt-On style bolts to the O.E.M. mid-pipe the Slip-on style easily attaches with a supplied down pipe and both style systems include all necessary mounting hardware


tevens een klein schuppke voor de TS
 
Laatst bewerkt:
Al had ik de laatste 3 jaar maar 1 post hier, gedaan. Ik geef een terechte opmerking -> forget it dat ik de gedane post ga aanpassen.

Ik kan alleen niet tegen mensen die te zware winst proberen te pakken.
En dat de grote pakken er steeds worden uitgenomen is ook onzin -> maar de kans is natuurlijk heel groot zoals je zelf zegt. Heb bv. al 2 complete voorvorken uit de States gehaald -> geen enkele keer tax betaald (enkel €10,- om de doos open en dicht te doen en een documentje in te vullen). Maar bij bestelling hou ik er wel steeds rekening mee!!

Aan de man met de opmerking over het type uitlaat. De prijs is wel degelijk voor het systeem -> engels leren lezen kan helpen. *

Anyway : ik heb hierboven gezien dat je je prijs hebt aangepast naar een marktconforme prijs -> veel succes en misschien overweeg ik wel deze aan te schaffen ** ! (hangt af van de inhoud van mijn volgende loonbriefje ;-)

*
denk dat je mij bedoeld, ofnie sappie.. :P ga me alsjeblieft niet vertellen wat ik moet leren... :N .. want als ik die pagina/link moet gaan vertalen (en dat doe ik hôr !!) kun je alsnog met de billen bloot & toegeven dat ik toch gelijk had.. :Y

**
ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat die aangepaste prijs voor jou niet opgaat.. :Z


edit; vreselijk eigenlijk, terugkomen met een reactie om alsnog je gelijk te halen, je lijkt me vriendin wel, zeikt ook over van alles & nog wat door, terwijl ze weet dat ze he-le-maal fout zit !! lulhannes
 
Laatst bewerkt:
Nee, helaas.... Ik vind 2 pijpen mooier.... Past de set trouwens ook niet op sv650?? Als dat zo is verkoop je hem misschien sneller...
 
Nee, helaas.... Ik vind 2 pijpen mooier.... Past de set trouwens ook niet op sv650?? Als dat zo is verkoop je hem misschien sneller...
Gaat niet passen op een sv650. De bochten zijn te dik + sv1000 heeft de achterste uitlaatbocht links en de schokbreker rechts en de sv650 rechts de uitlaatbocht en links de schokbreker.
 

Oke nog maar een keer dan
full
 
hee ts ik wil best een keer komen kijken of dit systeem past op mijn motor jij woonde toch in de omgeving ehv maar ja studeerde in leeuwarden?

als je een keer tijd hebt wil ik best langskomen ;)

:W
 
hee ts ik wil best een keer komen kijken of dit systeem past op mijn motor jij woonde toch in de omgeving ehv maar ja studeerde in leeuwarden?

als je een keer tijd hebt wil ik best langskomen ;)

:W

Ja je mag langskomen, kan in eindhoven of in veldhoven net wat past. Ben ook geregeld te vinden op het FlightForum (FF) daarachter woont mijn vriendin hoor jullie altijd knallen :]

Maar het is geen probleem om een keer de garage in te gaan om even te passen. Of te komen kijken mag uiteraard ook. Laat maar horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan