Yoshimura NIEUW in doos SV1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kohen

MF veteraan
9 jun 2003
1.539
0
Veldhoven
Tekoop wegens verkeerde set:
Prijs
T.E.A.B.

Yoshimura met bochten voor een
SV1000 volgens de beschrijving voor een 2003 model
2-1 bochten
Demper

Zie foto's

Voor meer info reageren of
Mailen kohen@orange.nl of
bellen 0613392041
want bellen is sneller!


IMG_1180.jpg

IMG_1181.jpg

IMG_1182.jpg

IMG_1183.jpg

IMG_1184.jpg

IMG_1185.jpg

IMG_1186.jpg

IMG_1187.jpg

IMG_1188.jpg

IMG_1189.jpg
 
Laatst bewerkt:
damn... een 2 in 1 systeem... anders had ik hem wel willen hebben denk ik...

succes met de verdere verkoop!
 
Zit net te denken 900 incl verzendkosten word vaste laagste prijs denk ik ...

Reeel???? wie weet bedenk ik me nog :?

Lijkt me ook aan de dure kant, zeker als je deze vandaag in States koopt voor € 480,- incl. transport. Daar nog eens invoerrechten over en je komt nog steeds een pak lager uit. (+/- €630,-) -> met een realistische kans dat je de invoerrechten niet hoeft te betalen.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT&viewitem=&item=370079390767
 
Lijkt me ook aan de dure kant, zeker als je deze vandaag in States koopt voor € 480,- incl. transport. Daar nog eens invoerrechten over en je komt nog steeds een pak lager uit. (+/- €630,-) -> met een realistische kans dat je de invoerrechten niet hoeft te betalen.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT&viewitem=&item=370079390767

wat loop je te zijke man moet je hem nu wel of niet ?
ga je mijn post af lopen zijken ?

daarnaast word je pakket er altijd uit gepikt omdat hij 1 te groot is 2 te zwaar en 3 niet door de scan komt omdat er metaal in zit, dus !

Graag post aanpassen !

daarnaast ben je 3 jaar lid en nog maar 75 posts dus hou je commentaar ff voor je ! mafkees
 
Laatst bewerkt:
wat loop je te zijke man moet je hem nu wel of niet ?
ga je mijn post af lopen zijken ?

daarnaast word je pakket er altijd uit gepikt omdat hij 1 te groot is 2 te zwaar en 3 niet door de scan komt omdat er metaal in zit, dus !

Graag post aanpassen !

daarnaast ben je 3 jaar lid en nog maar 75 posts dus hou je commentaar ff voor je ! mafkees


dus als je de demper NIET wil , mag je niks zeggen :W :W :W

nadeel van de dollar , helaas -O-

oja , ik heb ook geen interesse :N
 
dus als je de demper NIET wil , mag je niks zeggen :W :W :W

nadeel van de dollar , helaas -O-

oja , ik heb ook geen interesse :N

Hola dat zeg ik niet maar ga niet de link geven van zo ja daar kan je het kopen....
bull crap!

Zal het zo doen t.e.a.b.
of laagste prijs 600 .... ;(
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me ook aan de dure kant, zeker als je deze vandaag in States koopt voor € 480,- incl. transport. Daar nog eens invoerrechten over en je komt nog steeds een pak lager uit. (+/- €630,-) -> met een realistische kans dat je de invoerrechten niet hoeft te betalen.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT&viewitem=&item=370079390767


ja sappie... en dan heb je een dubbele bolt-on demper (althans als ik die link volg) heb je nog steeds het hiero aangeboden systeem niet voor liggen.. 2 in 1 incl. linkpijp..

zijn btw ook mensen die geen zin hebben om een paypal-account aan te maken en/of hun credit-card nummer niet willen achterlaten op i-net. Of het risico te lopen wel te betalen maar nix te ontvangen.. Dus laat die jongen lekker vragen wattie wil..

owja.. heb btw ook geen interesse, maar succes met de verkoop van dit aller-geilste-setje.. :9~


[me] loebassie vondt 900 ook een stevige prijs, maar das nog geen reden voor mij om daar hierover te beginnen..[/me]
 
Laatst bewerkt:
ja sappie... en dan heb je een dubbele bolt-on demper (althans als ik die link volg) heb je nog steeds het hiero aangeboden systeem niet voor liggen.. 2 in 1 incl. linkpijp..

zijn btw ook mensen die geen zin hebben om een paypal-account aan te maken en/of hun credit-card nummer niet willen achterlaten op i-net. Of het risico te lopen wel te betalen maar nix te ontvangen.. Dus laat die jongen lekker vragen wattie wil..

owja.. heb btw ook geen interesse, maar succes met de verkoop van dit aller-geilste-setje.. :9~


[me] loebassie vondt 900 ook een stevige prijs, maar das nog geen reden voor mij om daar hierover te beginnen [/me]

thnx! en prijs aangepast naar 600!
 
sorry dat ik mij er nu weer mee bemoei. maar ik weet niet wat dit systeem nieuw vanuit de winkel kost.

maar ±800 euro voor zo`n (race) systeem vind ik niet veel geld hoor. als je al nagaat dat een Akrapivic systeem al op kan lopen tot 3000euro!
 
sorry dat ik mij er nu weer mee bemoei. maar ik weet niet wat dit systeem nieuw vanuit de winkel kost.

maar ±800 euro voor zo`n (race) systeem vind ik niet veel geld hoor. als je al nagaat dat een Akrapivic systeem al op kan lopen tot 3000euro!

Das er dan toch ene in goud? Voor 3000 euro koop je normaal gezien en motorfiets om een andere uitlaat op te passen niet andersom
 
wat loop je te zijke man moet je hem nu wel of niet ?
ga je mijn post af lopen zijken ?

daarnaast word je pakket er altijd uit gepikt omdat hij 1 te groot is 2 te zwaar en 3 niet door de scan komt omdat er metaal in zit, dus !

Graag post aanpassen !

daarnaast ben je 3 jaar lid en nog maar 75 posts dus hou je commentaar ff voor je ! mafkees

Al had ik de laatste 3 jaar maar 1 post hier, gedaan. Ik geef een terechte opmerking -> forget it dat ik de gedane post ga aanpassen.

Ik kan alleen niet tegen mensen die te zware winst proberen te pakken.
En dat de grote pakken er steeds worden uitgenomen is ook onzin -> maar de kans is natuurlijk heel groot zoals je zelf zegt. Heb bv. al 2 complete voorvorken uit de States gehaald -> geen enkele keer tax betaald (enkel €10,- om de doos open en dicht te doen en een documentje in te vullen). Maar bij bestelling hou ik er wel steeds rekening mee!!

Aan de man met de opmerking over het type uitlaat. De prijs is wel degelijk voor het systeem -> engels leren lezen kan helpen.

Anyway : ik heb hierboven gezien dat je je prijs hebt aangepast naar een marktconforme prijs -> veel succes en misschien overweeg ik wel deze aan te schaffen ! (hangt af van de inhoud van mijn volgende loonbriefje ;-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan