Yoshimura rs-r

Heb jij een killer in die rs-5 Batzu of niet? Ben nu nog aan het lessen maar wil als ik mijn rijbewijs heb ook een 600rr met rs-5. Vraag me af of ie echt heel veel lawaai maakt :)
 
Ik heb de yoshi's RS3 onder mijn TL1000R.. klinkt prima hoor. echt niet zo verschrikkelijk hard dat je er problemen mee krijgt. (rij zonder db killers) gewoon goede roffel zoals het hoort:)
nooit scheve gezichten gezien van mensen die zich eraan irriteren of aangehouden vanwege geluid.

en een maat heeft er een onder zijn GSXR 750 en op lage toeren valt dat geluid best mee.. op hoge toeren klinkt ie errrrg goed!
 
Goede avond mensen
heb een vraag kan een yoshimura rs-3 demper
kopen voor mijn gsx-r 600 zonder db killer
kun je met deze demper ook gewoon rustig rijden zonder
meteen op te vallen voor onze blauwe vrienden of is het zo dat je me dan
van verre al hoort aan komen?

Heb er ook een en ik vind dat het makkelijk kan. Nog nooit staande gehouden... van mij mag het zelfs wel wat harder ;)
 
Loud pipes, save's lives.

Daarom rijd ik ook rond met lege uitlaatdempers op mijn tlr :+
ik ben het hiermee eens, ik heb nu ook open uitlaat onder mijn scheurijzer maar je maakt het zo hard als je wilt, als de blauwe jongens komen, gewoon lage toeren rijden en rustig, zie je ze niet meer opengooien....nee maar in de file zien ze je veel eerder aankomen/ horen je aankomen en gaan vanzelf uit elkaar dat heb ik wel gemerkt.

owww en de factor, een hele dag rijden met open uitlaat, kan het wel eens voorkomen dat je het na het motorrijden nog steeds hoort :')
maar alleen de fun factor al zegt doen.....moet je maar buitenland en assen ontwijken idd.

:z :z Ik rijd met originele uitlaat en ik leef nog steeds :P
ik nu ook maar vind het net een stofzuiger

hier hoef ik niets aan toe te voegen, hahahaha
maar het is wel stil.....wel fijn als je elke dag rijd want soms word je helemaal leip van dat geluid en ga je vanzelf opentrekken.
 
je wilt het toch ook horen als er iemand tuuterd? of in mijn geval politie met loeiende sirenes voorbij wilt _O- . vandaar geen oordopjes....en hou van het geluid van een motor....vroegâh reed ik met oordopjes met musjiek & handsfree telefoon, maar heb ik ook maar afgeleerd.

ps. het ging in de vorige bericht effe verkeerd met het quoten.... |(
 
je wilt het toch ook horen als er iemand tuuterd? of in mijn geval politie met loeiende sirenes voorbij wilt _O- . vandaar geen oordopjes....en hou van het geluid van een motor....vroegâh reed ik met oordopjes met musjiek & handsfree telefoon, maar heb ik ook maar afgeleerd.

ps. het ging in de vorige bericht effe verkeerd met het quoten.... |(

Als je goede oordopjes hebt dan wordt alleen het schadelijke eruit gefilterd, en kan je de rest nog prima horen hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan