Yoshimura rs-r

NMGN-R

MF veteraan
8 sep 2009
2.043
0
midden nederland
Goede avond mensen
heb een vraag kan een yoshimura rs-3 demper
kopen voor mijn gsx-r 600 zonder db killer
kun je met deze demper ook gewoon rustig rijden zonder
meteen op te vallen voor onze blauwe vrienden of is het zo dat je me dan
van verre al hoort aan komen?
 
Je weet wat ze zeggen over herrie uitlaten mbt compensatie gedrag,.......


daarom rij ik ook met open uitlaten.... :(
 
Is toch mooi? Goede audio op je motor. Lekker hard die muziek en gaaaaaaaaaan met die banaan. :]
 
dus rustig rijden zonder dat onze vrienden ons meteen op komen zoeken
is er niet bij
 
Laatst bewerkt:
Gewoon losse db-killer bestellen lijkt mij een goed plan :) Kost 20 dollar op site van yoshimura http://www.yoshimura-rd.com/t-replacement_muffler_RS3.aspx?imsec=road
 
Dat zou ik verder niet weten :) Mailtje sturen naar yoshimura zij kunnen je vast verder helpen :P
 
Ik rijd met dubbele rs-3's op een twin rond..

Ook zonder killer. Geen probleem hoor..

Magniet, maar je wordt er niet speciaal voor aangehouden. ( in de meeste gevallen )
 
hoeveel db zou zo n ding produceren want bij meer als 6 is het opnieuw laten keuren
en bepaald te rechter de hoogte van de boete toch ?
 
Meer dan 6 dB haalt ie wel. :+

Geen idee eigenlijk, binnenkort even laten testen. :9

Denk dat ie wel over de 98 dB heen gaat :Y (3 decibel = verdubbeling van het geluid dacht ik)

Bij evenementen als TT Assen zou ik even de standaard uitlaat eronder schroeven..

Bij een Soes hoort wel een Yoshi :Y
 
De reacties zijn hier wat flauw *D

Je zult merken dat de motor een heleboel meer geluid maakt, ook al veel meer bij lagen toeren. Sommige kunnen zich hier aan irriteren maar hoeft niet.

Uiteraard is het vanuit de verte dus ook al te horen maar de politie doet er in het algemeen niet moeilijk over. Het mag niet, maar ze zullen je in 90% van de gevallen toch laten leven, tenzij je richting een evenement gaat zoals de TT, dan moet je toch echt db-killeren.

Succes.
 
Als je gewoon in lage toeren rijdt zal hij niet storend veel herrie maken ofzo. Pas als je lekker ga doortrekken komt er een mooie brul uit. })

Zelf heb ik ervaring met een rs-5 demper op een '05 zx-6r. :9~ Super geluid.
 
Als je gewoon in lage toeren rijdt zal hij niet storend veel herrie maken ofzo. Pas als je lekker ga doortrekken komt er een mooie brul uit. })

Zelf heb ik ervaring met een rs-5 demper op een '05 zx-6r. :9~ Super geluid.


Inderdaad heb ook een RS5 onder mijn CBR zitten en in lage toeren is er niet veel aan de hand maar zodra je hem hoog in de toeren gaat jagen dan is het echt super :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan