Yoshimura rs3 GSXR 600/ 750 k1 k2 k3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een bod van 300 heb gehad, dan zal je hem inmiddels wel verkocht hebben zeker?

Zo niet, dan heb ik nog steeds interesse, maar 300 is mij echt teveel. Heb namelijk al een erg mooie demper, maar een Yoshi is toch altijd even wat mooier.
 
geld is altijd een probleem als je hem nou een maandje later had verkocht dan was ik er ook wel een kandidaat voor geweest.
Maar eerst maar ff op vakantie! :Y *D
 
Ik heb er totaal geen haast mee. Ik had liever mijn motor al verkocht. Kan ik een nieuwe bestellen.
En misschien dat die gene die de motor wil kopen de Yoshimura erbij wil hebben. Ben ik in 1 keer klaar.
Ik weet in ieder geval dat er genoeg liefhebbers zijn (al 37 mails met reactie).
Wat in ieder geval een voordeel is, is dat ik hem al ''ingereden'' heb. Als je de pijp nieuw koopt dan denk je echt shit sonde geld maar na een aantal duizend kms dan barst het los. En heb je het echte rauwe suzuki/yoshimura geluid. :9

Gek dat je hem dan nog niet kwijt bent als je al 37 mails met reactie heb gehad....
 
voor 300 doe ik hem gewoon nog niet weg. Dan verkoop ik hem liever zo met mijn motor.
Ben ervan overtuigd dat mijn motor beter te verkopen is met deze uitlaat erbij dan allleen een standaard pijp.

Oftewel ik schiet hem niet weg!

In een ander topic ga je aan dat hij voor 300 weg mocht, voor je motor met demper wilde je 6600 hebben zonder demper 6300... maar goed succes met de verkoop.
 
Ik heb voor mijn Yoshimura RS3 Oval (carbon uitvoering) 250 euro betaald, excl. verzendkosten. Dat ding is helemaal gaaf en er zit geen krasje op. Dus 300 vind ik wel veel voor zo'n demper. Maar dat is mijn mening.
 
Nou , een klein stemmetje vertelt mij dat jijzelf met die €350.- het hoogste bod hebt.
Dus .....gefeliciteerd. *O* 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan