Yoshimura uitlaat bestellen in de VS; kosten?

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het tot een week of 3 kan duren voordat de douane het pakket vrijgeven.

:^

into foreign customs kan er best lang blijven staan ;)

En dan ineens staan ze op een dag voor je deur.. :X

Dus zorg dat je vanaf nu genoeg cash geld in huis heb om evt. kosten direct te betalen aan de courier
 
Laatste update nu ze binnen zijn, geheel volgens de legale weg vanuit Amerika.

Houdt er rekening mee dat je nog invoerrechten en BTW moet betalen in Nederland. Dit betaal je gewoon aan de koerier.

In mijn geval was het voor een TL1000R (2 dempers) het volgende:

Dempers incl DB-killers incl shipping and handling      €602
Ivoerrechten en BTW                              €153,50
Totaal                                          €755,50

Prijs in Nederland incl DB-killers                  €1223,00

Voordeel                                    €467,50


Maar goed, voor dat geld (€755,50) had ik in Nederland misschien wel 4 dempers kunnen halen van een ander merk, maar ik wilde perse titanium Yoshimura in de race uitvoering hebben. Let op, bestel je DB-killers mee want in Nederland zijn ze anders. (Japans)

Tevens krijg je een paar dagen na bestelling een tracking nummer waar je de bestelling mee kan volgen.

Het heeft in totaal 2,5 week geduurd waarvan 8 dagen bij de nederlandse douane.
[http://img135.imageshack.us/img135/4779/dsc001795hr.jpg (afbeelding)]


ik heb voor dat zelfde geld, een volledig yoshimura systeem met open carbon race dempers, hier bij een bedrijf in nederland, dus geen extra kosten achteraf.

had gewoon een advertentie gezocht op marktplaats gezet, voor dempers, en toen kreeg ik dit aangeboden, je moet af en toe wat geluk hebben..
 
:^

into foreign customs kan er best lang blijven staan ;)

En dan ineens staan ze op een dag voor je deur.. :X

Dus zorg dat je vanaf nu genoeg cash geld in huis heb om evt. kosten direct te betalen aan de courier
Goeie tip! Ik ging eigenlijk uit van een accept giro.

Maar zal wat poen achter de hand houden :)
 
heb me yoshi's uit engeland laten komen, je hoeft dan geen invoerrechten te betalen en ze zijn net zo goedkoop *O* en ik had ze met een week in huis :}
 
heb me yoshi's uit engeland laten komen, je hoeft dan geen invoerrechten te betalen en ze zijn net zo goedkoop *O* en ik had ze met een week in huis :}
Ok, noem je prijs dan maar :Y
Ik was $500 kwijt voor 2 yoshi pijpen, tri-ovals stainless steel.
Omgerekend, euro of 400.
(geen verzendkosten ofzo bij)
 
Binnen :Y

Totale kosten, inclusief: 503 euro.

IMG_0004_klein.jpg


IMG_0005_klein.jpg


IMG_0006_klein.jpg


IMG_0009_klein.jpg


IMG_0012_klein.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niet slecht!
Carbon staat alleen niet op mijn zilveren fiets :P
Moet je nagaan wat een prijsverschil.
Ik zit nu totaal op 505 voor pijpjes die hier voor +-900 het goedkoopst gaan. Even 400 verschil!

nee heb er ook geen spijt van dat ik deze gekocht heb *D

deze dempers kosten bij sparkstrading 1185 euro :X
 
Je zou bijna...bijna...bijna...gewoon een webwinkeltje opzetten, die yoshi's via ebay importeren, en dan verkopen voor een euri of 700...
 
ik heb net me yoshimura trs slipon voor me gsxr1000 k3 binnen, kosten waren 300 dollar plus 100 dollar verzenden, en daar kwam nog 60 euro invoer kosten bij, omgerekend heb ik 330 euro betaald daar koop je hem echt niet voor in nederland
 
Terug
Bovenaan Onderaan