Yoshimura uitlaat demper

herbert e

geblokkeerd account
14 jan 2007
25
0
wie heeft er goeie ervaringen met deze demp qua geluid en vermogen.
de is voor een gsxr 600 uit 99.
 
wat is goede ervaring?????
Als je van (EEN HELE HOOP) herrie houdt, dan is de viper een prima keus, oordopjes wordt aangeraden. k kocht mijn gsxr met viper, die heb ik wegens het a-sociale geluid vervangen voor een bos, en ik houdt echt wel van een b eetje lawaai hoor
 
nee ik houd niet van veel herrie heb net op de amerikaanse ebay gekeken voor een yoshimura dat is volgens mij wel een topmerk.
Alleen zit ik ff te kijken wat voor kabaal deze produceerd moet er ff gegevens over vinden.
 
Yoshimura, hele goede keus. Ik had de rs3 chroom onder mijn gsxr 600 k2. Echt super rauw/echt suzuki geluid en als ik dan het gas los deed kwam er nog even een vlam uit. Echt een geweldige pijp. Had iets van 104pk aant achterwiel met die pijp. Maar om het beetje extra vermogen moet je het helemaal niet doen daar merk je amper iets van maar door het geluid denk je dat het harder gaat.
Onder een Suzuki hoort gewoon een Yoshi.
 
ok en wat was je er voor kwijt.
want ik kijk in amerika voor zo'n uitlaat daar betaal ik ongeveer 250 euro voor incl. verzendkosten.
dan heb ik alleen de einddemper
 
gewoon zoeken op marktplaats. als je geluk heb kom je ze goedkoop tegen. ik heb sins kort ook een Yoshimura carbon eind demper voor mijn 750 srad uit 1998 gekocht. ik was er 130 euro voor kwijt. dan is hij misschien 2 jaartjes oud maar het geluid word er niet minder om. ik moest er alleen 100 km voor rijden. maar het is echt een hele andere ervaring als ik het gas open draai. echt super
 
Terug
Bovenaan Onderaan