Yoshimura - Zwart

Ik vind hem eigenlijk maar lelijk,
doet me denken aan de standaard dempers
op bv. de honda cbr en de kawa zx6r rond '95 '96,
die waren ook zwart.

Maar blijkbaar ben ik de enige :?
 
Ik vind hem eigenlijk maar lelijk,
doet me denken aan de standaard dempers
op bv. de honda cbr en de kawa zx6r rond '95 '96,
die waren ook zwart.

Maar blijkbaar ben ik de enige :?

Ja dat wel, maar hier zitten nog zilverkleurige potnagels in en hier zie je duidelijk verschil tussen het carbon en de 2 uiteinden :)
Ziet er dus net ff wat afgewerkter uit *D
 
:9~


full
 
Zijn wel mooie dempers. Maar voor dat geld???
Nee, dank je.

Ik hoorde dat voor de 600 en 750 (K4) en de 1000 (K3 en K4) dezelfde demper had.
In ieder geval voor een Bos GP-1 (carbon).
Deze kost 470. Voor onder de 400 is die al te vinden. Dit is incl. de verwijderbare dB-killer.

Ik weet niet of de Yoshi TRS of Tri oval alleen een demper is of tot de klep?
Maar 700 (ex.) is erg veel geld.
 
Heb vanmorgen een mailtje gekregen van Powerpoint en ze kunnen
deze demper leveren de prijs is 649 euro excl. de btw (is incl.
772.31 euro) Voor de MF ers willen ze wel een speciaal prijsje
maken maar dan moeten ze zelf effe mailen.

De uitlaat is niet op voorraad en levertijd kan varieeren.

Het is een speciaal demper voor het 50 jarige bestaan van Yoshi.

:}
 
Las in een ander Topic dat de Limited Edition van de GSX-R 600 en 750 ook met Yoshimura aangekleed zal zijn 8-) Ben zeer benieuwd wat dit zal worden :9~
 
Vanmiddag bij Hoegee geweest. Een vriend van mij heeft zijn Gixxer 750 af laten stellen op de testbank. Erg leuk om mee te maken. Heb zelf de Yoshi's nog even bekeken, wat is het toch mooi spul. Ik vrees voor mijn portomonnee dat het hem toch echt moet worden ;)
 
dag oma,

Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare volledig zwarte dempers van een ander merk misschien te krijgen?

s4s
 
Vanmiddag bij Hoegee geweest. Een vriend van mij heeft zijn Gixxer 750 af laten stellen op de testbank. Erg leuk om mee te maken. Heb zelf de Yoshi's nog even bekeken, wat is het toch mooi spul. Ik vrees voor mijn portomonnee dat het hem toch echt moet worden ;)


Ik heb een nieuwe Yoshimura TRS tri ovaal race titanium demper voor je ,niet in de kleur zwart helaas,
Vraag er 480 euro voor.Misschien meer in je prijs richting

Mail even als je meer info wilt; yohammer@xs4all.nl
 
Ik heb een nieuwe Yoshimura TRS tri ovaal race titanium demper voor je ,niet in de kleur zwart helaas,
Vraag er 480 euro voor.Misschien meer in je prijs richting

Mail even als je meer info wilt; yohammer@xs4all.nl

Heb reeds besloten om in het voorjaar een volledige yoshi aan te schaffen bij Hoegee. Vriend van mij met een 750 ook, dus samen zullen we meneer Hoegee wat centjes gaan brengen 8-)
 
Laat je demper ergens zwart spuiten , ben je vast niet meer als 100 euro kwijt.
Vind het niet mooier dan gewoon oid :(
 
maar heb even gezocht, vind die bos gp1 ook mooi maar die wordt niet meet gemaakt. Die zwarte akra is ook mooi, is dat een standaard akra? Verder nog andere merken die mooie zwarte dempers maken?

s4s
 
Terug
Bovenaan Onderaan