yosimura uitlaatbadge.

Status
Niet open voor verdere reacties.

radjatoe

MF veteraan
27 nov 2005
2.329
0
apeldoorn
ik zoek eigenlijk een losse Yoshimura uitlaatbadge voor op een ronde carbonnen uitlaat. Zo'n eentje welke je met popnagels vastzet. Het liefst 1 met de Japanse vlag erop ipv de amerikaanse.
 
ik zoek eigenlijk een losse Yoshimura uitlaatbadge voor op een ronde carbonnen uitlaat. Zo'n eentje welke je met popnagels vastzet. Het liefst 1 met de Japanse vlag erop ipv de amerikaanse.

Ik heb Arrow embleem voor je gratis. (interesse!)
 
vriend van me heeft er vorge week een nieuw gekocht.zou er nog even over denken als ik you was.

hij was € 35,- kwijt :( (wel mooi en japans)
daarom doe ik die van mij niet weg :W heb een zward goede orgineel *O*
 
heb al een mail naar sparkstrading(importeur) gedaan, maar nog niets gehoord...

Hoi had ik al gedaan...alleen nog geen reactie gehad...ken jij toevallig iemand bij sparkstrading die mij wel zou kunnen helpen met een uitlaatbadge? Of een kleine transparante decal voor op mijn bugspoiler van Yoshimura??
 
Okay.
Hij wil de diameter v.d. demper weten en als het kan ook de h-o-h afstand v.d. popnagels.
En of je de USA of Japanse uitvoering wilt.
Kost rond de €22.50.

De decals heeft ie in 18 en 33cm.
Met witte of zwarte letters.
Kosten resp. €4.15 en €6.55

Ik hoor het wel weer.
Llater.
 
kwl!!!

Ja de japanse uitvoering, diameter schat ik rond de 14 a 15 cm(motor staat nu niet hier), en hart naar hart vd popnagels..maakt niet uit, zo kort mogelijk... *O* *O*

Bestel maar!!

plus 1 decal met witte letter van 18 centimeter
 
Okay.
Hij wil de diameter v.d. demper weten en als het kan ook de h-o-h afstand v.d. popnagels.
En of je de USA of Japanse uitvoering wilt.
Kost rond de €22.50.

De decals heeft ie in 18 en 33cm.
Met witte of zwarte letters.
Kosten resp. €4.15 en €6.55

Ik hoor het wel weer.
Llater.
Laat je het mij weten wat de kosten totaal zijn en waar ik het geld naar toe moet overmaken??
 
Ga dan erst maar die diameter ff checken want 'n pijp van 14 a 15cm is ...enorm.
Mijn Yoshi op de GSXR is ca. 10cm.
Ik hoor het wel.
Later weer.
 
mf lag dus plat,

maar mijn diameter is 11 cm...

de sticker hoeft bij nader inzien niet, wordt toch iets te groot..
 
Hoi Fred...

nog even een vraagje...mijn huls is dus van carbon, als ik nu dus 2 gaatjes hier inboor en de badge zo vastpopnagel...is er dan geen kans op scheuren vd huls?? Moet ik niet iets van een plaatje alu in de binnenkant vd huls doen alwaar ik hem vastpop??

ow en moet ik het geld in een enveloppe naar je toesturen?? Zodat je ega het niet kan opmaken :+ ?? las zoiets in een topic van figtherfan waar hij een zijdeksel probeert te scoren van Yoshi...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan