Youngtimer/classic superbike topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
De mooiste dingen passeren hier. Toptopic!
En als je het allemaal gezien hebt kun je weer vooraan beginnen, blijft leuk.

Mijn bijdrage:
de 'illimité' racer
(Post-Classics 1981 versie)
[afbeelding]

[afbeelding]

(Post-Classics 1972 versie)
[afbeelding]

en de 'youngtimer' die te jong is om te racen
[afbeelding]

[afbeelding]

Nog een extraatje, mijn eerste sportguzzi.
Het meisje is intussen reeds lang mama.

[afbeelding]

Ben je ook Metted eind April dit jaar= :W
 
Laatst bewerkt:
Zie dat je een zaak hebt, als mijn GS eens af is kom ik eens langs!

Ik heb geen zaak hoor. Ik schrijf gewoon de raceverhalen op de website van die motorzaak.
Het is dus niet echt mijn homepage maar toch een klein beetje. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het ook niet mijn Le Mans is, die is van de zaak, maar ik mag er gewoon mee racen.

Ben je ook Metted eind April dit jaar= :W

Hoi, the one and only Peter!
Ik probeer er natuurlijk bij te zijn. Te mooi om te missen nietwaar.
Aan de andere kant ben ik nog altijd aan het 'palaberen' over een goede doch stille uitlaat voor de Sport. Die is er dus nog steeds niet. Met de Le Mans (die trouwens in 2012 geen Le Mans meer zal zijn, maar een V7! (teruggetuned naar 750cc om in die klasse te kunnen meerijden)) moet ik zeker al niet aankomen.
Ik zou zó graag uw uitlaat eens proberen om te zien wat dat geeft om die eventueel te laten namaken...
 
Ik heb geen zaak hoor. Ik schrijf gewoon de raceverhalen op de website van die motorzaak.
Het is dus niet echt mijn homepage maar toch een klein beetje. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het ook niet mijn Le Mans is, die is van de zaak, maar ik mag er gewoon mee racen.Hoi, the one and only Peter!
Ik probeer er natuurlijk bij te zijn. Te mooi om te missen nietwaar.
Aan de andere kant ben ik nog altijd aan het 'palaberen' over een goede doch stille uitlaat voor de Sport. Die is er dus nog steeds niet. Met de Le Mans (die trouwens in 2012 geen Le Mans meer zal zijn, maar een V7! (teruggetuned naar 750cc om in die klasse te kunnen meerijden)) moet ik zeker al niet aankomen.
Ik zou zó graag uw uitlaat eens proberen om te zien wat dat geeft om die eventueel te laten namaken...

Aha oké, ben je in actie op de bikers classics in francorchamps? (Begin juli als ik me niet vergis)
 
Heel graag. Maar het kost een godsvermogen dus weten we helemaal niet zeker of het wel lukt.
Temeer omdat de racer nu een 750cc blok ingelepeld krijgt en het 1200 blok in het zijspan gaat. En met een 750 Guzzi moeten we daar niet aankomen! Een gewone racer ombouwen naar een endurance machine brengt veel meer met zich mee dan ik eerst dacht. Wat we het meest ontberen zijn 'DOLLARS'!
 
Laatst bewerkt:
Het blijven mooie fietsen die rc 24's. :9~


Ben dan ook helemaal niet bevooroordeeld O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan