Youtube Motor filmpjes topic

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
22.129
445
Nederland
www.startersmotor.nl
Afgelopen zomer reden we door de USA, in totaal 26 k km in drie maanden. Een van de mooiste gebieden vond ik Utah. De hele film moet ik nog maken, maar hier vast een voorproefje:
Utah is idd één van de mooiste staten. Ook een paar mooie natuurparken daar. Ook Arizona en Colorado zijn niet verkeerd. Oregon vast ook nog wel gezien?

smpowah

MF veteraan
8 okt 2012
1.218
55
gemeente oldebroek
Afgelopen zomer reden we door de USA, in totaal 26 k km in drie maanden. Een van de mooiste gebieden vond ik Utah. De hele film moet ik nog maken, maar hier vast een voorproefje:
Prachtig! Zelf heb ik 2 keer een maand rondgereisd door Amerika en heb daar erg veel gezien. Als ik later de kans nog een keer krijg om dit weer te doen zal ik het zeker doen! Adembenemende stukken natuur en zeer vriendelijke mensen.

IndianScout

Die hard MF'er
11 mei 2011
665
427
27
Bolsward

mijn eigen motor 'favorieten' wellicht veel oldtimers maar ook andere motoren etc . leuk voor de liefhebber .

Dit ook leuk voor de auto liefhebbers ook playlist van mij :

motormeuk was altijd wel leuk maar laatste tijd slecht onderhouden etc .

KawaKarel

Die hard MF'er
4 feb 2014
365
36
Ik maak heel soms een video, als ik tijd heb om wat in elkaar te zetten. Meest geviewde video is de video waar ik de minste tijd in gestopt heb, geluid was ook wel lekker goed opgenomen die dag.