Youtube Motor filmpjes topic

De laatste paar jaar worden we echt verwend wat betreft motorfilmpjes - Bike World, 44Teeth, Fortnine, Yammie Noob (ja echt waar 🤪 ) en daar wil ik iets aan toevoegen.


Zie aflevering 1 t/m 5 en daar ben je zo twee en een half uur mee zoet. Hij heeft ook een Supersport 600 restauratie online staan.
 
Prachtig filmpje. Mooi geluid zonder windgeruis, en mooi in beeld gebracht.:t
En ook heel belangrijk, de klappen van de Tuono zijn goed te horen.:9~
 
Geen mooier land om motor te rijden dan Italia! :]

Heerlijk man, deze Italiaanse weggetjes!
Na een heel kort stukje rijden (op film) ben ik voor mijn gevoel al weer helemaal in Italië.
Als ik nu naar buiten kijk: Donker nat en koud lijkt 't wel een heel andere wereld.

Even was ik in veronderstelling dat dit filmpje al eerder is gepost.
Ik dacht effe dat ik 'm al eens eerder had gezien. Maar was toen meen ik een flimpje om Lago di Como?
 
Geen mooier land om motor te rijden dan Italia! :]

Heerlijk man, deze Italiaanse weggetjes!
Na een heel kort stukje rijden (op film) ben ik voor mijn gevoel al weer helemaal in Italië.
Als ik nu naar buiten kijk: Donker nat en koud lijkt 't wel een heel andere wereld.

Even was ik in veronderstelling dat dit filmpje al eerder is gepost.
Ik dacht effe dat ik 'm al eens eerder had gezien. Maar was toen meen ik een flimpje om Lago di Como?
Haha dank voor het compliment! Het was er heerlijk rijden! Wel veel echt smalle weggetjes waar je gewoon rustig moet toeren en niet te hard overheen moet willen gaan i.v.m. de veiligheid. Wil dit jaar eigenlijk weer maar we hebben een kleine gekregen dus waarschijnlijk is de motor meenemen geen optie dit jaar-_-
 
Ja, op die heel smalle weggetjes is (lijkt) soms best wel link.
Als er in sommige bochten een auto iets te heftig van de andere kant komt, weet je niet waar je heen moet sturen.
Nu is de werkelijkheid meestal niet zo eng (gelukkig) als het op het filmpje lijkt.

Motor+kleine meenemen is geen optie?
Motor op de aanhanger achter de auto. De kleine kan best mee op vakantie.
Mijn oudste zoon hebben we ook al meegenomen naar Spanje toen hij ca 10mnd was.
We hebben 'm zelfs mee in de zee gehad met zijn zwembandje.
Wel met de kleine uit de zon blijven! Alles flink bedekt houden en steeds onder de parasol.
 
Ja, op die heel smalle weggetjes is (lijkt) soms best wel link.
Als er in sommige bochten een auto iets te heftig van de andere kant komt, weet je niet waar je heen moet sturen.
Nu is de werkelijkheid meestal niet zo eng (gelukkig) als het op het filmpje lijkt.

Motor+kleine meenemen is geen optie?
Motor op de aanhanger achter de auto. De kleine kan best mee op vakantie.
Mijn oudste zoon hebben we ook al meegenomen naar Spanje toen hij ca 10mnd was.
We hebben 'm zelfs mee in de zee gehad met zijn zwembandje.
Wel met de kleine uit de zon blijven! Alles flink bedekt houden en steeds onder de parasol.
Ja precies, dat is opzich wel te realiseren... Maar of ik nog tijd/behoefte heb op een aantal dagritten te maken en mijn vrouw met de kleine achter te laten weet ik nog niet haha.
 
Niks bijzonders, gewoon een lekker stukkie gereden vanmiddag, heb het geluid van de GoPro wel iets beter gekregen dmv wat schuimrubber, maar het kan denk ik nog wel beter.

 
Terug
Bovenaan Onderaan