Youtube Motor filmpjes topic

smpowah

MF veteraan
8 okt 2012
1.395
161
gemeente oldebroek
Wegens het wegvallen van MotorMeuk.nl (wat aan motor-forum gekoppeld was) en na het gebruik van de zoekfunctie hier ben ik tot de conclusie gekomen dat er nergens meer een plek is om je eigen of iemand anders zijn Youtube filmpje te delen. Omdat er toch wel regelmatig ontzettend gave filmpjes online verschijnen leek het mij leuk om een topic aan te maken waar wij de Youtube Toppers kunnen delen :t 🎬📺.

ik zal aftrappen:

 
Wat lijkt mij dat vreselijk vermoeiend om constant rekening te moeten houden of het wel leuk in beeld staat. Gewoon lekker rijden zonder camera. :]
 
Wat lijkt mij dat vreselijk vermoeiend om constant rekening te moeten houden of het wel leuk in beeld staat. Gewoon lekker rijden zonder camera. :]
Als je gewoon altijd je camera gemonteerd en áán hebt staan, kun je gewoon lekker rijden en komen de beelden vanzelf. Echt waar, probeer het maar.
 
@mk_ Ik kijk tijdens het rijden veel om me heen en zet de camera aan als ik iets leuk vind. Meestal staat de cam op 30 sec. opnemen en gaat dus vanzelf weer uit na 30 sec. Ik hou me er dus eigenlijk nauwelijks mee bezig tijdens het rijden. En sowieso is filmen en fotograferen leuk om te doen, dus de hobbies kunnen prima gecombineerd worden. En het is ook nog leuk om verre reizen vast te leggen, heb je nog wat terug te kijken als je oud bent :)
 

Deze kerel is trouwens opgepakt, Zwitserse politie kwam binnenvallen niet om de eieren, maar omdat hij op een andere motor van 'm te hard reed, gebaseerd op zijn filmpjes van YouTube. Hij had een ander tandwiel gemonteerd, dus de snelheid klopte niet, kon dat ook bewijzen. Maakte de Zwitserse politie niet uit, heel z'n huis leeggetrokken en alles van 'm ontnomen en een dikke boete. Weet niet hoe de situatie nu is.

Oh, hier de laatste update van 2 dagen terug:

 
Ja dan ga je die quasi leuke youtube links krijgen met ruzies, showfilmpjes uit het jaar nul mislukte achtervolgingen... feitelijk is dit dus een dun aftreksel van de beeldjes die je na ieder filmpje op youtube krijgt...

Rob RD is out :W
 
Ja dan ga je die quasi leuke youtube links krijgen met ruzies, showfilmpjes uit het jaar nul mislukte achtervolgingen... feitelijk is dit dus een dun aftreksel van de beeldjes die je na ieder filmpje op youtube krijgt...

Rob RD is out :W

Niet van mij, alleen bovenstaand unieke filmpje. Met een mooi rekje op zijn trage motorscooter met daarin eieren en tomaten. *O*
 

Beelden van onze trip door Madagaskar. Waanzig mooi land, aardige mensen en uiteraard lekker weer. Voor het eten hoef je er niet heen want dat is niet echt bijzonder maar wel prima binnen te houden. Voor de rest een aanrader. 👍
 
ik ben altijd wel fan van het kanaal van yammie noob. Niet alleen beginnende rijders maar ook anderen kunnen zich er best vermaken.
https://www.youtube.com/channel/UCkegEsZItEPQNItECCZA_pw
Nadeel :
De beelden zijn wel vaak hetzelfde achter de verhaaltjes die hij vertelt.

Verder een ander kanaal die ik bekijk is RoyalJordanian

Ikzelf heb geen cam. Ook niet de behoefte. En zeker niet omdat ik nog niet super lang rijd, vind ik dat mijn concentratie in eerste plaats naar het rijden moet gaan.
 
Kudt zit er weer een aap op me brommer............fuck off


Klojo gooit zand in de ogen van die aap. Ok, de aap ging pissen op het zadel en bijten in het zadel, maar je kan verwachten dat als je een schoen naar een aap gooit, hij achter je aan komt. :+ Aan de andere kant wil je ook niet weten wat een aap kan overbrengen als ie je bijt of krabt. :P
 
Hoe het eruit ziet om met een groepje motorrijders het legendarische Nordschleife circuit te berijden? Je ziet het hier, inclusief achteruit kijk beeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan