Youtube Motor filmpjes topic

Afgelopen zomer reden we door de USA, in totaal 26 k km in drie maanden. Een van de mooiste gebieden vond ik Utah. De hele film moet ik nog maken, maar hier vast een voorproefje:
 
Afgelopen zomer reden we door de USA, in totaal 26 k km in drie maanden. Een van de mooiste gebieden vond ik Utah. De hele film moet ik nog maken, maar hier vast een voorproefje:

Utah is idd één van de mooiste staten. Ook een paar mooie natuurparken daar. Ook Arizona en Colorado zijn niet verkeerd. Oregon vast ook nog wel gezien?
 
Zeker, allemaal geweest. Ik ben nog bezig met een grotere film of filmpjes... Er staan er al wat op mijn YouTube kanaal: sphyrnidus
 
Afgelopen zomer reden we door de USA, in totaal 26 k km in drie maanden. Een van de mooiste gebieden vond ik Utah. De hele film moet ik nog maken, maar hier vast een voorproefje:
Prachtig! Zelf heb ik 2 keer een maand rondgereisd door Amerika en heb daar erg veel gezien. Als ik later de kans nog een keer krijg om dit weer te doen zal ik het zeker doen! Adembenemende stukken natuur en zeer vriendelijke mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan