Yz ombouwen naar SM

full
 
Jongens, bedankt voor de reacties. De reden dat de handbeschermers er nog niet opzitten is omdat ik er gisterenavond geen zin meer in had. Er moeten nog nieuwe handvatten op en dan moet je er alles weer af halen. Inderdaad, over de koplamp ben ik niet echt te spreken, maar hij zit toch niet aangesloten. Tis puur voor de flikken, maar mijn complete verlichting werkt niet. Wel even wennen, zo'n sm. Door de andere tandwielverhouding loopt hij nu ongeveer 170 km/uur en hij plakt aan de weg. Supergaaf dus. De wielen zijn demoos en gekocht met banden erop voor 925 euro. Ik denk dat ik met een paar aanpassingen toch wel de ideale motor gebouwd heb. Wordt vervolgdt!!!!!! :]
ik ben die maat van woefie

170km/h??????
das wel belachelijk hard

ik heb 15/43 zitten (standaard 14/48)
en als ik 120-130 digitaal rij vind ik het wel genoeg wezen
dan heb ik nog wel gas over in 5de versnelling maar dan maakt hij zoveel toeren dat het gewoon niet meer gezond klinkt
aan de veringen heb ik niets gedaan, enkel een beetje harder gezet
 
hee broeders,
ding rijd toch goed zo, ondertusse kan je toch al een heel end beter rijde denk ik hé?
toen je nog wel is bij ons kwam drifte je toch al een beetje, wheely's enz gaat allemaal goed. ik heb er ook al mee gerede (mocht van jouw alsk hem aan het lopen kreeg *D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan