yzf 750r €1250 (bespreekbaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.

simon0023

MF'er
15 sep 2008
105
0
te koop

goed onderhouden yzf 750r

- undertail
- kleine chroome knipperlichten
- roze kuip ruit
- rvs uitlaat steun
- orginele onderdelen erbij
- een hele gave bike
- km stand rond 61000

onderhoud gedaan:

voor band 90% achterband 35%
rem vloeistof vervangen
olie filter + olie vervangen.

tandwielen vorig jaar vervangen

reactie's: simon0021@hotmail.com

yzf1.jpg


dikkepoep-1.jpg


prijs € 1400 1250
 
Laatst bewerkt:
Ok, kritische noot: die openingspost van je, daar geloof ik helemaal niks van..

'Tandwielen vorig jaar vervangen' stond ook al in je post van 12 januari 2009, dus die zijn in 2008 vervangen ipv vorig jaar. Is er in die 2,5 jaar echt geen km meer bij gekomen (nog steeds 61k?) en staat hij dus al 2,5 jaar stil?

Na al die tijd had je best even wat meer moeite mogen doen om een up-to-date startpost te maken, toch?

Verder leuke bike voor leuk prijsje.. Succes met de verkoop! :)
 
jethro,


Ik heb inderdaad geen andere foto's gebruikt.
Over de km stand kan ik duidelijk zijn die klopt.. wou eerst mijn oude topic even omhoog halen en dus de km stand veranderd in waar hij nu ongeveer opstaat. Oude topics vallen minder op, vandaar dat ik een nieuwe heb aangemaakt.

De tandwielen zijn vorig jaar zeker vervangen. Ik heb er voor een tandje kleiner en achter een tandje groter opgezet. Topsnelheid zegt mij niet zo veel. Concreet de originele zijn er nog steeds bij en goed.

Een tip: Probeer eerst eens wat feiten te verzamelen voordat je mogelijke geïnteresseerden een onderbuik gevoel probeert te geven...

Vriendelijke groet,

Simon
 
WTF.. Dus nu heb ik het nog gedaan ook?

Als jij nou gewoon zorgt dat je fatsoenlijk een topic kunt aanmaken, en eventuele dubbele/overbodige topics laat sluiten, dan is de boel al een stuk duidelijker. Jij zet recente info (km-stand en tandwielen) in een post van 2,5 jaar oud. Vind je het gek dat er dan vraagtekens rijzen? Lekker duidelijk..

Wanneer is die olie en remvloeistof vervangen dan? Ook recent, of is dat wel verouderde info? En die info over de banden? Is dat ook recente info, of verouderd? Want zoals ik jouw reactie nu lees heb je in je oude topic alleen de km-stand aangepast en het feit dat de tandwielen vervangen zijn.

Ik probeer helemaal niemand een onderbuik-gevoel te geven, maar kreeg alleen het idee dat je gewoon je oude startpost had gekopieerd. Jij zorgt zelf voor onduidelijkheid, sorry hoor.. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan