YZF 750R

YZF750R1984!!

Rookie
29 aug 2019
17
2
Goedemorgen, ik ben André, nieuw hier op het forum. Ik ben trotse eigenaar van een Yamaha YZF 750R uit 1993. En had al de vraag gesteld mbt speciale club voor de YZF en werd hier naartoe verwezen. Ik ben benieuwd of er meer mensen met een YZF 750 R rondrijden of bezitten. Hoor het graag mvg André
 
Ja hier heb ik mezelf ook aangemeld idd, maar nog geen bevestiging gehad. Aangezien ik daar begrijp alleen fzr maar wie weet heb nog niets ontvangen. Fzr en mijn type YZF zit daar qua kuipwerk weinig verschil althans dat denk ik. Maar thanks ook sowieso
Tja en anders er aan wennen alleen je zelf te vermaken,doe ik ook al jaren ,ben niet zo,n clubdier,of misschien een clubje oprichten
met Rob RD van dit forum,die is ook gek van alles wat FZR en YZF is.
 
Tja en anders er aan wennen alleen je zelf te vermaken,doe ik ook al jaren ,ben niet zo,n clubdier,of misschien een clubje oprichten
met Rob RD van dit forum,die is ook gek van alles wat FZR en YZF is.
Haha oké ja dat zal het dan wel worden idd. Oo oké dus Rob RD is er ook fan van die motoren?
 
Fan??,zeg maar gerust superfan :Y ,maar ja hij komt ook nog uit die tijd en nog veeeeeeeeeeeel vroeger:+,heeft ook genoeg van
dat spul staan.
 
Ja qua sleutelen aan zo'n machine eerlijk ik heb daar geen kaas van gegeten. Auto's wel motoren niet. Zeer zeker zou ik daar meer van willen weten. En ja als het mogelijk is met iemand van hier die zo'n YZF 750R goed kent.
Dus ja onderhoud, eventueel tegen die tijd dingen vervangen als dat nodig is etc etc, en natuurlijk toeren met een gezellige groep
 
Wel fan de yzf, maar vanwege een slechte rug kan ik er niks meer mee, staat al 8 of 9 stil.
Nu bedenk ik me dat het hoog tijd wordt om hem te verkopen.
motorstek_94660_original.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prijs weet ik nog niet, moet na lange stilstand wel wat aan gebeuren.
Km. Stand is 34 k.
Ik zet hem waarschijnlijk binnenkort op marktplaats en dan even zien wat er geboden wordt, en als het tegenvalt misschien in onderdelen.
 
Prijs weet ik nog niet, moet na lange stilstand wel wat aan gebeuren.
Km. Stand is 34 k.
Ik zet hem waarschijnlijk binnenkort op marktplaats en dan even zien wat er geboden wordt, en als het tegenvalt misschien in onderdelen.
Mooi ding om te zien, hopelijk wordt deze niet gesloopt :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan