YZF R1 2009 (the beast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsof echt spuitwerk dat pastaprutje waar jij op rijdt meer waard maakt.
Laat me niet lachen, drollekop!

Als je niks zinnings te melden heb ga je maar weer uithuilen bij je vader dat je nog steeds geen vrienden hebt, of mag dat ook al niet meer van je vader?

zielig figuur!

_O- _O- _O-

jij bent echt in je gat gebeten he... :') arme jongen...
 
Bespoor ik een rel *O*

*Pakt bier en chips*
bier1.gif
 
Laatst bewerkt:
Gossie toch jongen werd je gepest of was je tegen jezelf aan het praten _O-

Bij deze wens ik het jou ook toe of mag ik dat niet zeggen....dan ga je weer een nickchange doen.....

WHOEHAHAHA STAKKER! :W

Leer eens rijden met die onwijze schaamranden op die banden van je....en nu oprotten hier uberkneus.

't is te hopen dat je 't langer gaat volhouden op dat hok van je dan dat je 't volhield om mij te 'ignoren' he vriend...

of kan ik'm binnekort al 2dehands kopen om gelijk ff wat te gaan Zaccen :+ ,heb net namelijk een uitnodiging gehad, als het nu nog van papa mag dan *O*
 
Heb je ook je andere adviseur gesproken Nicolay? :P
Vraag Maudi anders even om opslag :+

Haha ik werk niet voor ze hoor ;)

[verstandmodus]
Maar zonder gekheid, ik race nog een seizoen op dit beestje en dan het jaar erop overstappen op een nieuwere R1.
Ik kan op dit ding nog veel harder als ik nu rijd :Y [/verstandmodus]
 
Laatst bewerkt:
Haha ik werk niet voor ze hoor ;)

[verstandmodus]
Maar zonder gekheid, ik race nog een seizoen op dit beestje en dan het jaar erop overstappen op een nieuwere R1.
Ik kan op dit ding nog veel harder als ik nu rijd :Y [/verstandmodus]

Ik snap dat je niet voor ze werkt, was ook meer een geintje :)

Ik heb ook zeker niet (bij lange na niet) het maximale uit de 2006 gehaald maar deze R1 moet ik gewoon hebben :Y :9~

Lijkt me echt geweldig om er straks vol mee over het circuit te rammen :] :9
 
Ga je stukgaatie poetsen lullo.....en je komt van de verkeerde kant van de grens stomme BELG!!

stukgaatie, daar is het allemaal mee begonnen, tsja...
toch bekruipt me hier een beetje het gevoel dat de pot de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.
Neemt niet weg dat het niet slim is om dit a) op deze manier uit te vechten en b) al helemaal niet in elkaars specifieke (liefhebbers) topics. |(

Misschien een idee om een 'neutraal' topic te openen waar iedereen die dat wil kan afgeven op elkanders fiets, zonder daarbij topics van liefhebbers te vervuilen en anderen tot last te zijn?
Vrees alleen dat dit dan weer niet mag van de moderators maar als er genoeg mensen zijn die deze wens uiten, wie weet...

En ik weet het, ook deze reactie heeft geen zin, dit is een ongoing story en sommige mensen zullen het nooit leren (net als ik trouwens, want ik lees het toch weer (overigens met afschuw over de manier waarop jullie elkaar en elkaars fietsen weer voor rotte vis uitmaken) maar goed.
 
Ik snap dat je niet voor ze werkt, was ook meer een geintje :)

Ik heb ook zeker niet (bij lange na niet) het maximale uit de 2006 gehaald maar deze R1 moet ik gewoon hebben :Y :9~

Lijkt me echt geweldig om er straks vol mee over het circuit te rammen :] :9

Ja ding lijkt ervoor gemaakt te zijn :P Als je mij nou ook even een rondje laat doen straks kan ik met je meepraten :P

Heb je al akra's besteld trouwens?
 
En ik weet het, ook deze reactie heeft geen zin, dit is een ongoing story en sommige mensen zullen het nooit leren (net als ik trouwens, want ik lees het toch weer (overigens met afschuw over de manier waarop jullie elkaar en elkaars fietsen weer voor rotte vis uitmaken) maar goed.

Goede post :). Elke keer dat ik zo'n discussie (zo kan je het niet eens noemen) lees schaam ik me weer voor het niveau van de motorrijders. Nog bijna erger dan Ajax-Feyenoord fans. Jammer, jammer. Zou gewoon mooi zijn als iedereen blij kan zijn met z'n eigen favoriete merk en het kan waarderen dat iemand anders een ander merk prefereert.
 

die van mij ruikt naar pasta O-) rotte vis komt uit...



:+



't leuke is.. iemand die snel scheld , die is gewoon zo van karakter en persoonlijkheid.. gelijk ik O-) :Z

maar iemand die het nooit doet en die nu gelijk grof en persoonlijk gaat ligge attack'en op allerlei manieren ,jah.. die heeft echt wel hard gehapt op de 'bash'

want daar gaat 't uiteindelijk nog om .... Ducati vs de rest... en nu 't eens omgekeerd is, ook geviseerd op 1 merk kunne ze der nie tegen en moet ik stoppen _O-

dat ze daar toch gelijk intrappen als het van een mening over iets posten uitloopt in zo'n rel die eigelijk gewoon een bedoelde bash was... ongelofelijk grappig toch _O-

kzal er nu maar mee ophouden, hoop dat ze 't eindelijk doorhebben dat 't maar gebash is :z , want ik heb niks fout met R1's hoor, en zeker niet met yamaha in het algemeen :N
 
die van mij ruikt naar pasta O-) rotte vis komt uit...



:+



't leuke is.. iemand die snel scheld , die is gewoon zo van karakter en persoonlijkheid.. gelijk ik O-) :Z

maar iemand die het nooit doet en die nu gelijk grof en persoonlijk gaat ligge attack'en op allerlei manieren ,jah.. die heeft echt wel hard gehapt op de 'bash'

want daar gaat 't uiteindelijk nog om .... Ducati vs de rest... en nu 't eens omgekeerd is, ook geviseerd op 1 merk kunne ze der nie tegen en moet ik stoppen _O-

dat ze daar toch gelijk intrappen als het van een mening over iets posten uitloopt in zo'n rel die eigelijk gewoon een bedoelde bash was... ongelofelijk grappig toch _O-

kzal er nu maar mee ophouden, hoop dat ze 't eindelijk doorhebben dat 't maar gebash is :z , want ik heb niks fout met R1's hoor, en zeker niet met yamaha in het algemeen :N

ja gast, jij vind dit leuk en jij zoekt het conflict. Niet alleen hier, maar nu sleep je 'ze' ook al mee naar het Ducati-topic. En naar mijn idee niet door de meerderheid aldaar gewaardeerd. Evenmin hier trouwens. Doe ermee wat je goed acht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:^ roept het zelf over zich af, het begint ook vaak met het beledigen van mensen met een andere smaak of voorkeur... heel kortzichtig

weet je wat ik me nou serieus afvraag is waarom dit soort figuren zoveel te compenseren hebben en zo hard van de daken moeten schreeuwen hoe geweldig hun merk wel niet is

dat Ducati had een mooi merk kunnen zijn, maar helaas is de associatie bij veel motorrijders negatief vanwege dit soort domme kleine jongetjes die altijd op zo'n manier om aandacht vragen ...het blijft ook altijd maar bij woorden... gewoon zonde van zo'n mooi merk

de frustratie druipt er af... je lijkt wel zo'n gepest zielig klein jongetje die nooit mee mocht doen met knikkeren op het schoolplein...calimero-complex ofzoiets :?

een klein advies, als je eens wat meer tijd zou nemen om anderen met respect te behandelen heb je misschien ooit kans dat mensen je ook seriues nemen...maar aan je reacties te zien geef ik je erg weinig kans :N

nu ben je gewoon zielig...zonde :Z
 
Laatst bewerkt:
Ja ding lijkt ervoor gemaakt te zijn :P Als je mij nou ook even een rondje laat doen straks kan ik met je meepraten :P

Heb je al akra's besteld trouwens?

Je mag er van mij wel op sturen hoor op 1 van die dagen, ik hou er altijd 1 motto op na....brokken is dokken :)

Ik heb alleen de katvervanger en einddempers besteld (volledig carbon).
Full- Akra systeem vind ik zelf nog een beetje over de top op dit moment.

Trouwens................
Ik heb wel van een 2004-2006 model katvervanger en einddempers te koop (volledig carbon) van Akrapovic, zijn er nieuw midden 2008 opgezet bij Ter Maat Nijmegen.

Ik ga ze van het weekend ophalen en zal er een paar foto's van maken, zal er dan gelijk een prijs bij roepen :)
 
weet je wat ik me nou serieus afvraag is waarom dit soort figuren zoveel te compenseren hebben en zo hard van de daken moeten schreeuwen hoe geweldig hun merk wel niet is

dat Ductatie had een mooi merk kunnen zijn, maar helaas is de associatie bij veel motorrijders negatief vanwege dit soort domme kleine jongetjes die altijd op zo'n manier om aandacht vragen ...het blijft ook altijd maar bij woorden...

de frustratie druipt er af... je lijkt wel zo'n gepest zielig klein jongetje die nooit mee mocht doen met knikkeren op het schoolplein...calimero-complex ofzoiets :?

een klein advies, als je eens wat meer tijd zou nemen om anderen met respect te behandelen heb je misschien ooit kans dat mensen je ook seriues nemen...maar aan je reacties te zien geef ik je erg weinig kans :N

nu ben je gewoon zielig...zonde :Z

vraagje... hoeveel R1 bezitters zijn er op mf geregistreerd? kan ik gelijk ff een aftelling beginne naar 't aantal posts met hetzelfde gelul die ik nog te horen ga krijgen :+

sorry... wat zei je weeral daarnet? ben het al vergeten... want i don't care :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan