Goeiedag allemaal,
Ik maak een topic aan met de reden dat ik zo mijn twijfels heb bij een potentiele toekomstige aankoop van een motor in Duitsland!
Het gaat om het volgende, deze R6 staat te koop en draagt het bouwjaar 2000 en heeft 13000 km op de teller. De motor moet dus nog worden ingevoerd! De vraagprijs van de motor was 6000 euro, ik mag hem uiteindelijk meenemen voor 5300. Met BPM, RDW en kentekenplaten zal ik dus uiteindelijk ronde de 6000 euro uitkomen en dan staat die op NL kenteken.
Nu zit ik het volgende, ik heb nog een aantal openstaande vragen die ik zelf niet kan beantwoorden, maar wie weet kunnen jullie de vragen wel beantwoorden!
De vragen zijn,
1)Zoals jullie kunnen zien op de foto, heeft de motor veel race onderdelen (race achterkant, schijven etc.), zou dit kunnen betekenen dat de motor in de race sport is gebruikt?
2)De man spreekt in een voorafgaand mailtje over "ABE" ik citeer (naar NL vertaald) "ik moet erbij zeggen dat de achterkant van de motor geen ABE heeft en 10cm is ingekort???
3)Zou deze motor in deze condities (zo op het eerste oog) worden goedgekeurd bij de RDW in NL?
4)Raden jullie het aan om deze Yamaha R6 aan te schaffen?
Als jullie enige kennis hierover bevatten ben ik hier erg blij mee en alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen!!!!
Groet,
J.Albers
Ik maak een topic aan met de reden dat ik zo mijn twijfels heb bij een potentiele toekomstige aankoop van een motor in Duitsland!
Het gaat om het volgende, deze R6 staat te koop en draagt het bouwjaar 2000 en heeft 13000 km op de teller. De motor moet dus nog worden ingevoerd! De vraagprijs van de motor was 6000 euro, ik mag hem uiteindelijk meenemen voor 5300. Met BPM, RDW en kentekenplaten zal ik dus uiteindelijk ronde de 6000 euro uitkomen en dan staat die op NL kenteken.
Nu zit ik het volgende, ik heb nog een aantal openstaande vragen die ik zelf niet kan beantwoorden, maar wie weet kunnen jullie de vragen wel beantwoorden!
De vragen zijn,
1)Zoals jullie kunnen zien op de foto, heeft de motor veel race onderdelen (race achterkant, schijven etc.), zou dit kunnen betekenen dat de motor in de race sport is gebruikt?
2)De man spreekt in een voorafgaand mailtje over "ABE" ik citeer (naar NL vertaald) "ik moet erbij zeggen dat de achterkant van de motor geen ABE heeft en 10cm is ingekort???
3)Zou deze motor in deze condities (zo op het eerste oog) worden goedgekeurd bij de RDW in NL?
4)Raden jullie het aan om deze Yamaha R6 aan te schaffen?
Als jullie enige kennis hierover bevatten ben ik hier erg blij mee en alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen!!!!
Groet,
J.Albers
Laatst bewerkt: