Vet project!
Ik hou wel van die instelling.... lekker onderdelen mixen met een relatief beperkt budget. Zeker omdat ik idd. Ook het sleutelen en uitzoeken minstens net zo leuk is dan het rijden.
Ik ga het goed in de gaten houden hier
Succes ermee,
Later,
Loek
BedanktCool project ga ik volgen.
Succes en veel plezier met bouwen!
Gr. Bas
Bedankt voor het aanbod.heb een gloednieuwe alu puntradiator liggen van een rj15 r6
kan je daar wat mee?
heb een gloednieuwe alu puntradiator liggen van een rj15 r6
kan je daar wat mee?
Direct gekochtHelp die vent nou even. Een kleine bol heb je al voor maar € 6,50. Toegeven, als je wat details wilt zien is een wat grotere bol fijner. Helaas ben je voor een 20 cm bol ook al weer 175 euro verder...
bron
Klopt, heb een 848 en 916 op het circuit gehad. De 848 was al na 30min Spa naar de eeuwige jachtvelden (klep afgebroken -> raakt zuiger -> klep door zuiger). Heel stabiel maar log qua sturen en korte powerband. Kon er niet aan wennen. Vooral toen ik de mededeling kreeg dat ik een stuk voor de toerenbegrenzer moest schakelen, omdat het anders kapot loopt... Die heb ik dan ook redelijk snel weer verkocht.Volgmodus aan, alleen krijg ik de indruk dat je met Ducati's aan het racen geweest ben? Waarom niet een oude Duc ipv Yamaha? Ik rij zelf met een 20 jaar oude 996SPS op het circuit and never a dull moment, elke week kan ik daar wel wat aan sleutelen!
Veer is niet zomaar op.
Check de lengte van de originele vork t.o.v. de SC33 vork. Let ook op de doorsteek in de kroonplaat etc.
Moeilijk te zeggen zonder glazenbol
Mocht de TS hem niet willen hebben ben ik erg geïnteresseerd. Ik ben een FZR als naked/ fighter aan het opbouwen dus een mooie alu radiator ipv de originele kan ik goed gebruiken.
Grt Ulleke aka Dré
Controleren of de lengte identiek is aan de originele shock. Maar volgens mij zijn die Honda SC33 shocks sowieso 'standje bankstel' als ik mij niet vergis.:-) Kost niet veel heb ik me laten vertellen zo ene glazen bol. Bedoelde eigenlijk de achter schokbreker, had iets duidelijker moeten zijn. Die voelt erg slap aan vandaar, hij hangt van achter erg laag. Met de sc33 vork zou hij net iets meer moeten duiken van voor omdat die korter is.
Maar wat een gruwelijk mooie fietsen blijven die Ducati 's....~
@tim: welk modeljaar R1 zuigers passen?
wil ook yzf750/fzr1000 circuitbike project starten en ben me aan het verdiepen.
Alleen de optie R1 zuigers ben ik nog niet tegen gekomen
Hoe sterk een schokdemper moet zijn hangt sterk af van de overbrenging in het linksysteem. Als ik het zo hoor kon de YZF schokdemper onder een Blade wel eens knetterstug zijn.Bedoelde eigenlijk de achter schokbreker, had iets duidelijker moeten zijn. Die voelt erg slap aan vandaar, hij hangt van achter erg laag.
Desmosecidi ja... net iets boven budgetOK duidelijk waarom je afgestapt bent van de italiaanse bella's! Ik zelf ben niet zo fanatiek (meer) het gaat mij om de beleving en ach als ik daarmee een paar seconden langzamer ben, rij toch regelmatig 4 cilinders sakeracers eruit........
Maar als het je om de 4 cilinders te doen was, desmosedici!
En een litertje extra olie in het blok tegen het lucht aanzuigen van de oliepomp aanzuig.
Deze zit namelijk voor in het blok en de olie tijdens het accelereren achter in het blok.
Oja en een oliedruk schakeling met lamp er op bouwen want standaard heeft de yzf alleen een olie nivo sensor.
Ben ik door schade en schande achter gekomen.