Zóóóó, dat was lekker!!

Meissie 2

Die hard MF'er
1 sep 2003
895
0
Bathmen
Vandaag mijn eerste flinke rit gemaakt. Op verjaardagsvisite bij m'n schoonzus, 65 km heen en 65 km terug. Lekker weertje, niet te druk op de weg..
Kortom: :9

Mental note: vaker doen, goed voor de routine (en gewoon ge-nie-ten!)

:] :] :]
 
2x65km is een flinke rit :? :9
Lekker heh, dat gevoel had ik nou ook toen ik een paar weken terug na 1,5 maand weer eens aan het gas kon jengelen *D
 
Mama tiets :?

Nu nog een motor voor die kleine en hij snapt precies waar het om draait 8-)
Mijn wederhelft (slechts in het bezit van koekblikrijbewijs) had de kindertjes aan boord. Toen ik later aankwam, stond de jongste te springen voor het raam: "Tiets, tiets!"
Dat roept-ie trouwens ook als hij ergens een plaatje van een motor ziet - het 'motorfoto-topic' is favoriet bij het jochie.
 
vandaag ook effe lekker getoerd, 120 km, afwisselend snelweg, polderweg, ideaal weer, tot er een windvlaag kwam die mij bijna de vangrail in blies, beetje jammer dat ik 200 reed, het ging net goed, top van vandaag was 240 :) (ja het klinkt patserig en zo, maar ik vind het gewoon leuk)
 
het was zeker lekker. op de snelweg is het nog wat fris in lederen pak. maar op de binnenwegen is het prima toeven.

gelukkig maar dat het leer weer uit de kast kan, want het zit toch lekkerder dan textiel. normaal ben ik niet zo van de strakke broeken en dingen, maar d'r zit niets zo lekker als een goed zittend leren motorpak.
 
Vanmiddag ook toertje gemaakt, lekker zonnetje, droog asfalt en weinig autoverkeer. En er waren er meer die er zo over dachten, opvallend veel motoren onderweg.
 
Ook ffies wezen rijden, maar t viel mij op dat er meer
waren die die gedachten hadden...
:+

Zag al vrij veeeel motoren rondrijden

[edit]
Vanmiddag ook toertje gemaakt, lekker zonnetje, droog asfalt en weinig autoverkeer. En er waren er meer die er zo over dachten, opvallend veel motoren onderweg.

:^
 
Toen in vanmiddag in Zwolle wou gaan rijden, begon het net te regenen. . . :(

(En aangezien ik nogal zuinig ben met (bijna, nu 200 km) nieuwe motor en ik nog weinig motorervaring heb , lijk het mij verstandiger om een dagje over te slaan . . .)
 
Leuk! :)

Ik wilde vanmiddag ook gaan rijden :( maar het was echt superslecht weer hier in Enschede. Zware bewolking de hele dag en zo nu en dan wat regen :X :r

Nou ja. Het positieve is in elk geval dat met de regen het zout wegspoelt :? toch :? Ben eergisteren nog een half uur aan het poetsen geweest om het zout enzo weg te krijgen, ze zeggen dat het HEEL slecht is voor je bike :?
 
Leuk! :)

Ik wilde vanmiddag ook gaan rijden :( maar het was echt superslecht weer hier in Enschede. Zware bewolking de hele dag en zo nu en dan wat regen :X :r

Nou ja. Het positieve is in elk geval dat met de regen het zout wegspoelt :? toch :? Ben eergisteren nog een half uur aan het poetsen geweest om het zout enzo weg te krijgen, ze zeggen dat het HEEL slecht is voor je bike :?
Vind jij regen echt zo erg? Ik heb een aantal rijlessen gehad in de stromende regen en heb ervan geleerd dat het geen enkel probleem is. Gewoon een goed waterdicht pak, een beetje extra aandacht voor het wegdek en gewoon gááááán!!!
Het viel vanmiddag reuze mee; wel bewolkt, maar hooguit een paar spatjes regen (traject Bathmen - Putten v.v.). Alleen bij Garderen een omleiding door het boer'nland met erg veel prut op de weg.
 
jahaaa, regen is echt zo erg, dramatisch zelf, vooral voor slechte rijders als ik.
En met de motor, en met de auto ongeukjes gehad tijdens de regen....

regen is echt ;( :r

veel rijplezier :]
 
gister bijna onderuit door de regen.

situatie:
ik stond op de stoep met van die kinderkopjes, ik kom bij mijn motor en het had geregend.
gestart ik wil draaien om de weg op te gaan besluit me voorwiel dat zijdelings bewegen ook wel geinig is.

kon mijn fiets gelukkig houden, maar was toch ff schrikken.
 
Was alweer lekker, vandaag! Zonnetje, rondje Holterberg - Rijssen - Raalte - Heeten - Schalkhaar - Deventer - dijk richting Olst - pontje over - dijk vanaf Welsum naar Deventer - huistoe :9~

Was ook gezellig - linkerhandje zowat de hele tijd in de lucht

(en géén pekel meer!)

:] :] :]

O ehhh Phr3ak, ik ben er klaar voor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan