Z.G.A.N. Honda CB650F uit 2015 met slechts 7750 Km.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niek89

Rookie
18 dec 2019
10
3
Beste lezer,

Bij deze bied ik mijn Honda CB650F uit 2015 met slechts 7750 km op de klok aan. Zelf ben ik sinds november vorig jaar in bezit van mijn droom motor.
Op het onderhoud van deze machine is nooit bezuinigd. Rekeningen zijn allen ter inzage aanwezig. Zelfs de aankoopbon is in mijn bezit. Laatste beurt heeft hij bij 6230 km gehad op 31 oktober 2019. Alle vloeistoffen en filters zijn toen vervangen. Bij km stand 5989 heeft hij ook nieuwe remschijven en blokken voor gekregen. ( Door lang stilstaan daarvoor waren de schijven kromgetrokken) banden zijn beide nog tussen 80 en 90 procent. In januari heb ik hem voorzien van een nieuwe accu. Kortom; opstappen en zorgeloos rijden!

Deze motor is voorzien van de volgende extra's;

- korte kentekenplaat houder van Barracuda.
- led-knipperlichten voor en achter van Barracuda.
- gearindicator.

Deze motor is met deze km-stand en bouwjaar de goedkoopste en mooiste van Marktplaats.
Helaas ben ik de motor meer aan het poetsen dan aan het rijden, en dat verdient hij niet.
Helaas moet ik door gezondheidsproblemen toch op zoek naar een motor met hogere en rechtere zit.
Deze motor mag weg, maar moet zeker niet weg. Dus koopjesjagers mogen wegblijven. Mocht je vragen hebben stuur mij dan rustig een berichtje!
voor meer info en foto's kun je via deze link ook mijn advertentie op marktplaats bekijken.

Deze motor mag weg voor dezelfde prijs als ik er in de winter voor heb betaald; €6250,-


Met vriendelijke groet,

Niek
 

Bijlagen

  • Honda CB650F 2.jpg
    Honda CB650F 2.jpg
    243,5 KB · Weergaven: 28
kickje!
vraagprijs aangepast naar 6000 euro!
goedkoopste met dit bouwjaar en km-stand!
 
afgelopen weekend is koper niet komen opdagen, hierdoor nog weer een schopje.
bij interesse beantwoord ik graag vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan