Z.g.a.n. Leren Combi Honda Lookwell, maat 50

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firegirl

MF veteraan
26 sep 2004
4.676
0
Almere
Omdat ik hem met een rugprotector eronder helaas niet pas is deze te koop. Pak is slechts een paar keer gedragen en ziet er nog als nieuw uit. In de jas zit een uitneembare voering. Protectie op schouders, ellebogen, heupen en knieen.

Ik zou zeggen doe een bod.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/381910/08ffbffc293a162c7a8439a226185237 (lookwell pak.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
full


full
 
Voor het idee zou ik er bij zetten hoe lang/kort/dik/dun je zelf bent zodat mensen een beetje beeld van de maat hebben ;)
 
Idd ik ben wel benieuwd naar je lengte/gewicht.

*edit*
ik zie net dat je vrouw bent; is het een damesmodelpak?
 
Idd ik ben wel benieuwd naar je lengte/gewicht.

*edit*
ik zie net dat je vrouw bent; is het een damesmodelpak?

Het is een herenpak omdat ik met damespakken altijd problemen heb met de lengte van de mouwen en pijpen.
Ik ben zelf 1.80 en 80 kg maar voor een iets kleiner persoon zal hij ook wel prima passen.
 
Laatst bewerkt:
Zal ik ook maar een schop tegen aan geven dan? O-)

Kom op mensen, het is een mooie pak, heb irl gezien :Y
 
welke kleding maat heb je, boven en onder?

[me]MissNitro vind het eigenlijk een hele rare vraag om te stellen :? O-) [/me]
 
welke kleding maat heb je, boven en onder?

[me]MissNitro vind het eigenlijk een hele rare vraag om te stellen :? O-) [/me]

Haha ja is het eigenlijk ook. Stuur me anders ff een mailtje als je serieus geinteresseerd bent. Dat communiceert wat makkelijker ;)
 
Het is een herenpak omdat ik met damespakken altijd problemen heb met de lengte van de mouwen en pijpen.
Ik ben zelf 1.80 en 80 kg maar voor een iets kleiner persoon zal hij ook wel prima passen.

het is altijd hetzelfde met vrouwen:
te lang mauwen en te kort pijpen.


:+
 
ik zoek eigenlijk nog een pak met zilvergrijs erin....
omdat dat zo mooi bij mijn fiets zou passen, natuurlijk.

Ik ga donderdag op vakantie tot 10 augustus, mag ik je daarna mailen of je hem nog hebt?
 
ik zoek eigenlijk nog een pak met zilvergrijs erin....
omdat dat zo mooi bij mijn fiets zou passen, natuurlijk.

Ik ga donderdag op vakantie tot 10 augustus, mag ik je daarna mailen of je hem nog hebt?

Mailen mag altijd. Ik ga alleen zelf 11 augustus weg en ben 18 augustus weer terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan