z100 mk11 MOET WEG!!

NitroMax

MF veteraan
Donateur
:9 ...niet heulemaal correct.....[me]kawaidioot z'n verzameling omvat alle jappen-oudijzer-meuk.....maar kawa overheerst!..[/me]
Ah, net als bij mij in de schuur: Honda, Yamaha en Kawa ( en als auto een Suzuki ;) , in al die 30 jaar motorrijden nog nooit een Suzuki motor gehad :o :? ) en dan nog een BSA en een Hyosung :X

Zo houden we dit topic lekker hoog in de lijst hè, de TS zal wel blij met ons zijn 8-)

kawaidioot

MF veteraan
9 jun 2004
17.974
146
56
Zevenhuizen (Zuid-Holland)
Ah, net als bij mij in de schuur: Honda, Yamaha en Kawa ( en als auto een Suzuki ;) , in al die 30 jaar motorrijden nog nooit een Suzuki motor gehad :o :? ) en dan nog een BSA en een Hyosung :X

Zo houden we dit topic lekker hoog in de lijst hè, de TS zal wel blij met ons zijn 8-)

:Y ...must keep him sattisfied.......
8-) ..vraagprijs = ?
:9 ...maar vast een afhaalbod doen dan!...

...effe kijken, aanhangertje 'lenen' 25 pleuro's ( bier..),+ (...160kmx2=320km : ( 1/14 verbruik)=bijna 23 liter peut x 1.45 terreuro's= 33 zeuro's..)maakt al 58 mineuro's....
AC-koffiestop= 10 floreuro's..
Overschrijven kenteken = 23 verscheuro's...

that make's a total of.... B| ...91 €itjes..... |(

ik bied 50 van die €u's
dus
assie me 41 toegeeft, ben ik er 50 kwijt! 8-)

mr Q

Ouwe lul
21 jun 2004
47.491
29
63
midden des lands
aangemeld alleen maar omdat barrel kwijt te raken???

dan geef ik er een liter bier voor, moet je wel zelf een opener regelen :9

Dirk130

MF veteraan
26 mei 2003
23.862
196
45
Den Haag

Ik weet nog wel een leuke suzuki motorfiets voor je ;)