z100 mk11 MOET WEG!!

janusb

Rookie
24 jun 2006
6
0
ijsselham
hij loopt oke , neemt wat olie , en er moet wat aan gebeuren bwj 79, oja het is een z1000
full
 
Laatst bewerkt:
:9 ...niet heulemaal correct.....[me]kawaidioot z'n verzameling omvat alle jappen-oudijzer-meuk.....maar kawa overheerst!..[/me]
Ah, net als bij mij in de schuur: Honda, Yamaha en Kawa ( en als auto een Suzuki ;) , in al die 30 jaar motorrijden nog nooit een Suzuki motor gehad :o :? ) en dan nog een BSA en een Hyosung :X


Zo houden we dit topic lekker hoog in de lijst hè, de TS zal wel blij met ons zijn 8-)
 
Ah, net als bij mij in de schuur: Honda, Yamaha en Kawa ( en als auto een Suzuki ;) , in al die 30 jaar motorrijden nog nooit een Suzuki motor gehad :o :? ) en dan nog een BSA en een Hyosung :X


Zo houden we dit topic lekker hoog in de lijst hè, de TS zal wel blij met ons zijn 8-)


:Y ...must keep him sattisfied.......
8-) ..vraagprijs = ?
:9 ...maar vast een afhaalbod doen dan!...

...effe kijken, aanhangertje 'lenen' 25 pleuro's ( bier..),+ (...160kmx2=320km : ( 1/14 verbruik)=bijna 23 liter peut x 1.45 terreuro's= 33 zeuro's..)maakt al 58 mineuro's....
AC-koffiestop= 10 floreuro's..
Overschrijven kenteken = 23 verscheuro's...

that make's a total of.... B| ...91 €itjes..... |(

ik bied 50 van die €u's
dus
assie me 41 toegeeft, ben ik er 50 kwijt! 8-)
 
aangemeld alleen maar omdat barrel kwijt te raken???


dan geef ik er een liter bier voor, moet je wel zelf een opener regelen :9
 
Ah, net als bij mij in de schuur: Honda, Yamaha en Kawa ( en als auto een Suzuki ;) , in al die 30 jaar motorrijden nog nooit een Suzuki motor gehad :o :? ) en dan nog een BSA en een Hyosung :X


Zo houden we dit topic lekker hoog in de lijst hè, de TS zal wel blij met ons zijn 8-)


Ik weet nog wel een leuke suzuki motorfiets voor je ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan