Gerben-kawa
Rookie
- 1 aug 2019
- 5
- 0
Beste leden ik ben nieuw hier
En ik ben pas in bezit van een Kawasaki z1000 uit 2012. Nu heb ik alarm ingebouwd met start onderbreker en alles werkt naar behoren. Nu wil ik in de winter doorrijden naar me werk en met mijn alarm zou ik mijn motor op afstand moeten kunnen starten. Alleen hik ik tegen een probleem op, de starter gaat rond teller gaat aan en hoor me injectoren/kleppen hun werk doen. Alleen de motor slaat niet aan ?. Tot zo ver op het internet heb ik begrepen dat Kawasaki een anti- Hotwire systeem hebben bij oude modellen. Maar gelden deze
Ook nog voor de iets moderne Kawasaki ? Of hebben deze een chip in de sleutel?
En voor de mensen die ervaring hebben met een hot-wire systeem hoe is dat te omzeilen ?
Wil graag me motor warm
Laten draaien voordat ik vertrek en dat me handsvat verwarming ook al
Lekker op temperatuur is in de winter.
En ik ben pas in bezit van een Kawasaki z1000 uit 2012. Nu heb ik alarm ingebouwd met start onderbreker en alles werkt naar behoren. Nu wil ik in de winter doorrijden naar me werk en met mijn alarm zou ik mijn motor op afstand moeten kunnen starten. Alleen hik ik tegen een probleem op, de starter gaat rond teller gaat aan en hoor me injectoren/kleppen hun werk doen. Alleen de motor slaat niet aan ?. Tot zo ver op het internet heb ik begrepen dat Kawasaki een anti- Hotwire systeem hebben bij oude modellen. Maar gelden deze
Ook nog voor de iets moderne Kawasaki ? Of hebben deze een chip in de sleutel?
En voor de mensen die ervaring hebben met een hot-wire systeem hoe is dat te omzeilen ?
Wil graag me motor warm
Laten draaien voordat ik vertrek en dat me handsvat verwarming ook al
Lekker op temperatuur is in de winter.