Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is ook wel een leuke actie....

Ok, nu nog ff wat werrukkuh. Bis später!

full
 
Ik vind wel dat je met motorrijden altijd je verstand moet blijven gebruiken... rijden zonder je verstand te gebruiken gaat misschien even goed, maar uiteindelijk rij je jezelf te pletter... dus ik speel verstandig met m'n Z... maar het blijft spelen... *D

En 800 km snelweg achter elkaar vind ik niet het meest verstandige wat je kan doen... ik denk dat je op termijn niet meer je concentratie goed genoeg kan vasthouden om veilig te blijven rijden... en ik persoonlijk neem dan liever niet zo'n risico...

Dat was eigenlijk meer wat ik er mee bedoelde... ;)
Verder heb je gelijk hoor... 8-)
Motorrijden is net als sporten je moet het opbouwen.
Als je maar één keer per jaar een lange rit maakt is 800km snelweg niet verstandig maar als je regelmatig langere ritten maakt moet het kunnen.
Wel regelmatig stoppen natuurlijk, maar dat moet toch om te tanken.
En als je dan meteen wat drinkt en even de benen strekt is geen geen probleem.
mijnangste snelweg rit op een dag was 1200 km maar toen had ik het inderdaad wel gehad 's avonds. B|
 
Ga je op eigen houtje naar Ierland of met een organisatie?
Mijn vrindin en ik willen eigelijk ook naar Ierland gaan deze vakantie. Maar omdat ik het land niet ken weet ik dus niet of er genoeg slaapplaatsen zijn om op de bonne fooi rond te trekken. Heb je dit al uitgezocht of ben je al vaker in Ierland geweest?
Op de bonefooi (schrijf ik dat goed zo?) doen we altijd.
Nog nooit geen problemen gehad met om een slaapplaats te vinden.
En het is voor mij de eerste keer naar Ierland maar ik hoop dat een vriendin van me ook mee gaat want die komt er vaker.
 
Hmm...aardig wat wheely foto's....

Zal gewoon kwestie van proberen blijven. Toch leuk als je zoiets beheerst kan doen. Vind ik ;)
 
@ ReCycle: tacho is besteld (41,25 incl verzendkosten), wil je me een mail sturen voor de rekeninggegevens?
fulco at introweb.nl
 
Is het een Zwitserse foto?? Volgens mij komt die bij mij uit de buurt. Heb er zo een samen met een blauwe bij mijn dealer zien staan, met dezelfde bugspoilers en achter huggers als deze mooie rooie.... ik heb precies dezelfde nummerplaathouder zo te zien, die maakt mijn dealer zelf...
Ja...is n Zwitserse fiets...waarvandaan weet ik niet.
 
hallo, ook hier :+

hoe lang ben je nou al weg ??
kom je nog terug ??
nog nieuwtjes te melden ??

Ik ben nu zowat 2 weken weg, en kom Zaterdag-ochtend terug......Ik wil ook wel terug want ik mis mijn Black Beauty!!! :] ......'t Is hier al die tijd zulk mooi weer dat ik het motorrijden echt wel mis!!!

Geen nieuwtjes, behalve dat er 2 meiden gek op me zijn.....maar het zijn helaas niet mijn types..........zou niet zoveel uitmaken voor een nachtje :+ , maar het zijn collega's van me......dus maar niet!!
 
Ik ben nu zowat 2 weken weg, en kom Zaterdag-ochtend terug......Ik wil ook wel terug want ik mis mijn Black Beauty!!! :] ......'t Is hier al die tijd zulk mooi weer dat ik het motorrijden echt wel mis!!!

Geen nieuwtjes, behalve dat er 2 meiden gek op me zijn.....maar het zijn helaas niet mijn types..........zou niet zoveel uitmaken voor een nachtje :+ , maar het zijn collega's van me......dus maar niet!!
SPECIAAL VOOR JOU...KAN JE ER FF NAAR KIJKEN


misc
 
Ja het is wel de bedoeling dat ze die korting dan gewoon aan ons geven als je bv je zelf alleen hebt aangemeld op dit topic.

een club met bestuur e.d. lijkt mij niets geeft alleen maar veplichtingen naar elkaar, het moet wel leuk blijven.

eerst maar even kijken wie interesse heeft, ik kan wel even bellen met S-G hoe het zit als ik wat meer weet horen jullie wel van mij.

waarschijnlijk in het volgende deel 8


ik heb contact gehad met S-G (www.s-g.nl) morgen alleen nog een mailtje sturen.

de voorwaarden zijn niet zo zwaar, 20 a 25 of meer op een lijst.
en als het mogelijk is dezelfde maat en fabrikant (dit is echter niet verplicht)
maar wel belangrijk voor de voorraad.



wie er interesse heeft dient zich dan wel aan te melden.


in deze afbeelding zitten alle kleuren (rood alleen voor de letters)

full
 
Vraagje:

standaard zitten onder de 750 de BT-012 gemonteerd, maar deze is bij mij na 5500 Km (achter) al op de slijtindicator.... :?
Iemand anders al andere banden geprobeerd? wat zijn de bevindingen en levensduur?

thanks
 
Vraagje:

standaard zitten onder de 750 de BT-012 gemonteerd, maar deze is bij mij na 5500 Km (achter) al op de slijtindicator.... :?
Iemand anders al andere banden geprobeerd? wat zijn de bevindingen en levensduur?

thanks


even opnieuw in deeltje 8 plaatsen, deze is al oud.
Ad


MODs, svp slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan