Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb contact gehad met S-G ( www.s-g.nl ) morgen alleen nog een mailtje sturen.

de voorwaarden zijn niet zo zwaar, 20 a 25 of meer op een lijst.
en als het mogelijk is dezelfde maat en fabrikant (dit is echter niet verplicht)
maar wel belangrijk voor de voorraad.



wie er interesse heeft dient zich dan wel aan te melden.




:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o

Klinkt goed, wat voor personelijke gegevens hebben zij dan nodig dan??

Bandenmaat? 180 en 190 achter en 120 voor. (toch?)
 
Klinkt goed, wat voor personelijke gegevens hebben zij dan nodig dan??

Bandenmaat? 180 en 190 achter en 120 voor. (toch?)

eerst maar even aangeven als er dan voldoende interesse is spreken we de
rest wel af op een mini / mega meeting.


helemaal goed voor de maat de fabrikant komen we waarschijnlijk niet mee overeen maar ja ieder z'n eigen voorkeur.

(je banden keus zit tenslotte ook tussen de oren)

O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)


http://www.petri.cz/racing/tyres.htm

voor een keuze en wat plaatjes

full
 
Laatst bewerkt:
Merk moet ieder voor zich weten, ik denk ook niet dat die zaak hier erg mee zit. we komen tenslotte niet iedere week met 25 motoren een set banden kopen ;)
Ze claimen zelf dat ze een grote voorraad hebben dus even van te voren bellen is denk ik voldoende.

Weet je ook hoeveel de korting zal zijn?

als we gewoon met z'n alle onze naam opgeven en een flinke lijst hebben, is het voor hun dus goed. Je bent toch niet verplicht om bij hun de banden te kopen, voor die gene die wel erg ver van die zaak wonen. Als het echt de moeite waard is met die korting is een beetje omrijden niet erg, kan je gelijk de band inrijden.
 
Merk moet ieder voor zich weten, ik denk ook niet dat die zaak hier erg mee zit. we komen tenslotte niet iedere week met 25 motoren een set banden kopen ;)
Ze claimen zelf dat ze een grote voorraad hebben dus even van te voren bellen is denk ik voldoende.

Weet je ook hoeveel de korting zal zijn?

als we gewoon met z'n alle onze naam opgeven en een flinke lijst hebben, is het voor hun dus goed. Je bent toch niet verplicht om bij hun de banden te kopen, voor die gene die wel erg ver van die zaak wonen. Als het echt de moeite waard is met die korting is een beetje omrijden niet erg, kan je gelijk de band inrijden.


HELEMAAL MEE EENS

DUS ALS ER NOG GEINTERESSEERDEN ZIJN

REAGEREN DAN.
 
ze lijken me allen zo groot?
zijn ze dezelfde maat als die van de 1000?

Misschien komt dat door de hoek van de foto. Als het goed is hebben ze dezelfde maten als die van een 1000, maar weet niet zeker. Als ze in dezelfde kleur zijn wordt het ook meer één geheel denk/hoop ik.

Okelidokelie Zetters. Ik ga naar bedje. ZZZZlaap goed, en zuccez met de banden actie!. :z :z :z :z :z :z :z
 
morguh :Z :z
met assen in zicht is vrolijk op staan *D *D *D
kon er bijna niet van slapen :z
eind van het jaar mag rossi naar huis :) :)
en rijd ik NR.46 :} :}
 
MoguH!!!

Heb ( en nog enige vaste klanten ;) ) nog een aanbieding van mijn dealer liggen om 14-7-05 op Zandvoort een circuitdag mee te maken.

aan de ene kant wil ik dolgraag...aan de andere kant ben ik bang dat ik mijn fiets in de prak rij.

Maar zit nog enstig te twijfelen...wil t eigenlijk wel dolgraag een keer mee maken

en na 25-6-05 rij ik natuurlijk met nr 46... ;)
 
ik zit es ff te twijfelen of ik vanmiddag maar vrij neem en ga rijden...

nog meer mensen ?
al geregeld... ;) ...daar twijfelde ik niet zo lang over :X ...was ook lekker rustig op de weg vanmorgen.

ga voor 11 juni ff dingen regelen samen met mijn collega...gaan we natuurlijk "ff" op de motor :9~
 
S'morgens

nieuw tropic ook maar ff een plaatje posten
full


@ fulleke: heb wel vrij maar helaas geen tijd. Ook heel het weekend kan ik geen :] , heb een voetbaltoernooi met de B1 van Fc Eindhoven in duitsland. ;(
 
ik zit es ff te twijfelen of ik vanmiddag maar vrij neem en ga rijden...

nog meer mensen ?


veel plezier als je gaat :] Maestro heeft ook wel zin om een stukje te :] (heb afspraak vanmiddag na lunch waar ik niet onderuit kan) Morgenmiddag heb ik ff tijd zoals het er nu naar uitziet :)
 
Môge NLzetters

Hier is het geen lekker tuff weer :( Moet van het weekend ook nog naar Geneve dus geen tijd om te Zpelen, zelfs niet om m te wassen ;(

Nou ja, om jullie dan maar ff te inspireren voor vandaag en het weekend hier een piccie: Hoe leg een Kawa plat? Zo dus...
full
 
Heeft iemand ervaring met Bos-exhaust ik denk dat ik voor deze ga :9~ , nog wel even sparen :? ;(

(Afbeelding)
Iemand in het vorige topic (versie 7) heeft zich pas aangemeld en die zou over een paar weken een set Bos-dempers monteren. Ik ben ook erg benieuwd, want ik kan die dempers via een maat van me met 20% korting kopen :9~ (Wellicht iets, als het zover is, om van mee te profiteren?
 
van een trouwe leser
(Afbeelding)

Groetsie met je Z! Lekkere pijpen eraan... klinken die ook zo vet als ze dr uitzien?? 8-)


FF vraagje tussendoor: Weet toevallig iemand of je een standaard 750 pijp ook wat vetter kan laten klinken? De looks bevallen me, maar ik ben een open BSM pijp op mijn 1 cilinder gewend, dat PLOFTE geil. Dan is dit 4 cilinder standaard werk wat tegenvallend... maar ja gillen kan ie wel :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan