Z1000 bj 2003 blijft afslaan tijdens rijden

Drew78

MF'er
9 jul 2010
41
5
Dongen
Hoi,
Mijn Z 1000 slaat af onder het rijden, FI melding gaat dan aan.
Daarna kun je het contact uit en aanzetten, en start de motor gewoon weer.

Hoe kan ik de FI storing uitlezen?
zodat ik weet waar ik moet beginnen met zoeken?

Bvd Drew
 
Kijk even op Google

Anders moet je naar de dealer

:+

Ken je engels?
To retrieve a service code hit the left button on the display until it shows the odometer. Once on the odometer press and hold the button again for 2-3 seconds. A code will appear and you can release the button. If you have multiple codes it will cycle through them.

Ik heb het een keer gezien omdat ik er toevallig bij stond, dus als je de km-teller in het display hebt effe 2 seconden de linkerknop indrukken en dan zou het display een of meer van onderstaande errors weergeven... Let op, ik heb alleen een keer aandachtig staan kijken, de info er bij gezocht maar ik kan er compleet naast zitten. En sorry vooe de motherfucking photobuckettroep maar ik vond niks anders
 
Laatst bewerkt:
1589734758536.png


1589734801707.png



1589734828280.png



1589734862136.png



1589734888577.png


1589734914512.png
 
Klinkt als draad breuk of adfgeschuurde isolatie waardoor iets soms massa maakt. Stationair laten draaien. Inveren, stuur heen en weer doen. Daarna rammelen aan de draden.
Jiffy schakelaar of koppeling schakelaar wellicht.
Rommel eens een beetje aan je standaard wanneer de motor stationair draait in eerste versnelling
Moet je nou op de bonnefooi gaan zitten rammelen en zoeken naar iets wat heel eventueel hypothetisch mogelijk zou kunnen zijn terwijl er in het systeem gewoon ingebouwd zit om weer te geven waar een fout in zit???

Sorry hoor...

En de vraag was trouwens

Hoe kan ik de FI storing uitlezen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan