Z1000/Z750 2007

Gisteravond 2 Z750's uit de krat gehaald zijn dus al bij sommige dealers
 
Gisteravond 2 Z750's uit de krat gehaald zijn dus al bij sommige dealers

Gisteravond 4 groene jongens uit de krat gehaald :P :9~

heiniken.jpg
heiniken.jpg
heiniken.jpg
heiniken.jpg
 
Laatst bewerkt:
MMhhhh...snel ff naar de dealer om te kijken of
er al groene Zts binnen zijn...
(MN girl was nr4 dus misschien................... *D )
 
Ik ben vorige week bij een dealer binnengestapt om een Z750 te bestellen. Bleek dus dat die al volledig waren uitverkocht voor 2007! Alle kleuren, met of zonder ABS ... volledig uitverkocht in héél België!! Dan heb ik mij maar laten opschrijven op de wachtlijst voor model 2008 '( Normaal gezien zouden die in september geleverd worden. Trouwens, de kleuren voor de Z750 in 2008 zijn zwart, blauw en oranje.
 
Das klote FastKwak. Wel vind ik het een leuk idee dat mijn groene Z dus niet al te veel zal verschijnen gezien het feit dat er volgend jaar geen groen meer is :)
 
Afgelopen zondag ben ik bij Motoport Zelhem geweest om mijn VFR in te ruilen voor een Z750.
Ik wilde er eigenlijk één zonder ABS maar die zijn pas na september leverbaar!? Dan is het seizoen al voorbij...
Dan maar een versie met ABS besteld, maar ze kunnen niet zeggen wanneer die wordt afgeleverd, er is al bepaald hoeveel ze er per dealer krijgen maar nog niet wanneer. Er zouden grote leveringsproblemen zijn bij Kawasaki.
Ik wil een grijze maar als een zwarte wel kan (in R'dam schijnt er een te staan lees ik hier) dan neem ik genoegen met een zwarte (erg mooi maar je ziet er alles op he). En grijs is aparter want die kleur verdwijnt in 2008 lees ik bij FastKwak.
Ik hoop dat-ie in april of uiterlijk mei komt.
Of willen ze meer verdienen en zeggen ze gewoon dat met ABS wel leverbaar is en zonder ABS niet?
 
Afgelopen zondag ben ik bij Motoport Zelhem geweest om mijn VFR in te ruilen voor een Z750.
Ik wilde er eigenlijk één zonder ABS maar die zijn pas na september leverbaar!? Dan is het seizoen al voorbij...
Dan maar een versie met ABS besteld, maar ze kunnen niet zeggen wanneer die wordt afgeleverd, er is al bepaald hoeveel ze er per dealer krijgen maar nog niet wanneer. Er zouden grote leveringsproblemen zijn bij Kawasaki.
Ik wil een grijze maar als een zwarte wel kan (in R'dam schijnt er een te staan lees ik hier) dan neem ik genoegen met een zwarte (erg mooi maar je ziet er alles op he). En grijs is aparter want die kleur verdwijnt in 2008 lees ik bij FastKwak.
Ik hoop dat-ie in april of uiterlijk mei komt.
Of willen ze meer verdienen en zeggen ze gewoon dat met ABS wel leverbaar is en zonder ABS niet?

ONZE informatie is, is dat juist de ABS-versies hier zo slecht leverbaar zijn, omdat bijv. Duitsland voorrang heeft omdat ze daar alleen maar ABS-versies verkopen... (waarschijnlijk)

Maar ik weet het verder ook niet. In ieder geval succes met de aanschaf.
 
oké nu ik mijn Z-je in bezit heb komt de volgende etappe.

Wie weet er of er al bedrijven zijn die passende kentekenplaathouders leveren? ik las op de kawa site dat zij een model in ontwikkeling hebben maar als dat net zo lang duurt als de levering van de motor voor sommige onder ons laat dat goed op zich wachten natuurlijk :W
 
oké nu ik mijn Z-je in bezit heb komt de volgende etappe.

Wie weet er of er al bedrijven zijn die passende kentekenplaathouders leveren? ik las op de kawa site dat zij een model in ontwikkeling hebben maar als dat net zo lang duurt als de levering van de motor voor sommige onder ons laat dat goed op zich wachten natuurlijk :W


ik heb een stukje alu hoeklijn gebruikt zal er eens een plaatje van maken.

kost niet meer dan 5 euries. :9

en een half uurtje werk. *D
 
oké nu ik mijn Z-je in bezit heb komt de volgende etappe.

Wie weet er of er al bedrijven zijn die passende kentekenplaathouders leveren? ik las op de kawa site dat zij een model in ontwikkeling hebben maar als dat net zo lang duurt als de levering van de motor voor sommige onder ons laat dat goed op zich wachten natuurlijk :W

Hihihi...kun je mooi die taartschep gebruiken om in Mei de taart op te scheppen...Bij je jaloerse neefjes en ooms :+ ...hahahaha


@:Wij hebben ook een alu hoeklijn gebruikt,eerst effe zwart gespoten.
Als je originele moet aanschaffen ben je een hoop knaken kwijt...zelfde effect.

Kijk eens op www.bike-design.com en www.sparkstrading.nl ...daar hebben wij veel mods vandaan.
En Rizoma.... :9~
 
maar hebben jullie niet allebij de knipperlichten in het achterlicht zitten?

dan moet ik wachten tot er andere achterlichten op de markt komen ;)
 
maar hebben jullie niet allebij de knipperlichten in het achterlicht zitten?

dan moet ik wachten tot er andere achterlichten op de markt komen ;)


:Y

Klopt!

Hihihi....je moet het nog gewoon doen met die taartschep.... :+
Word gebak met je handen serveren :+

Ach ja....met of zonder taartschep...je fiets is echt :9~
 
vandaag een flink stukkie gereden op de Z en het één en ander aan de voorvering gedraaid en ik moet zeggen:

Wa een lekker fietske *D plankgas over de rotonde (voor zover dat mag) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan