Z1000 - Z750 meeting Plaza deel 2

Z-rijders met een kuip mogen gewoon meerijden...

  • ammenooitniet !!

    Stemmen: 4 22,2%
  • tuurlijk, zijn toch een beetje Z'ers...

    Stemmen: 14 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo....n nieuw topic....dus gelijk maar weer even fris onder de aandacht brengen... ;)

[quote uit het zrx topic]

10 - oktober - 2004
10:00 Verzamelen Motel Vianen (van der Valk, aan de A2), koffie met appelpunt, handjes schudden, verhalen uitwisselen.
Daarna richting Utrechtse heuvelrug, eventueel langs de grote riveren-dijkjes, maar dat kunnen we bespreken bij de koffie. Ik heb geen rij-ervaring aldaar, maar sta open voor suggesties.
Rond 16:00 richting huis, iedereen om 18:00 weer thuis, of samen een chinees onveilig maken is mij ook goed.
Kaart mee, of misschien is iemand in de luxe positie een GPS te hebben?

Voor mij word dit ook de eerste kennismaking met andere ZRX-ers (indien de andere ZRX-ers willen komen natuurlijk).
[unquote uit het zrx topic]

Ze vinden het hardstikke leuk als wij ook zouden meegaan...rijden ze niet zo alleen

Al 7 gegadigden van ons Topic e.e.a. onder voorbehoud

# Fulleke
# Knutsel
# Crawl
# Z1000 Muis
# BrinZ
# Motozzie
# Bart Z1000

:] :] :] :] :] :] :]

Nog meer liefhebbers voor een mooie herfstrit/minimeeting :9~ ?
 
En hier verzamelen we tussen 10.00 en 11.00

full


zo........al 3 posts .... })
 
Zo....n nieuw topic....dus gelijk maar weer even fris onder de aandacht brengen... ;)

[quote uit het zrx topic]

10 - oktober - 2004
10:00 Verzamelen Motel Vianen (van der Valk, aan de A2), koffie met appelpunt, handjes schudden, verhalen uitwisselen.
Daarna richting Utrechtse heuvelrug, eventueel langs de grote riveren-dijkjes, maar dat kunnen we bespreken bij de koffie. Ik heb geen rij-ervaring aldaar, maar sta open voor suggesties.
Rond 16:00 richting huis, iedereen om 18:00 weer thuis, of samen een chinees onveilig maken is mij ook goed.
Kaart mee, of misschien is iemand in de luxe positie een GPS te hebben?

Voor mij word dit ook de eerste kennismaking met andere ZRX-ers (indien de andere ZRX-ers willen komen natuurlijk).
[unquote uit het zrx topic]

Ze vinden het hardstikke leuk als wij ook zouden meegaan...rijden ze niet zo alleen

Al 7 gegadigden van ons Topic e.e.a. onder voorbehoud

# Fulleke
# Knutsel
# Crawl
# Z1000 Muis
# BrinZ
# Motozzie
# Bart Z1000

:] :] :] :] :] :] :]

Nog meer liefhebbers voor een mooie herfstrit/minimeeting :9~ ?

Jammer dat het op Zondag is en niet op Zaterdag, deze niet-Z-etter had anders gaarne ff die kant opgegaan.
Ik wens jullie hoe dan ook veel plezier, en niet te vergeten....goed weer.
 
Jammer dat het op Zondag is en niet op Zaterdag, deze niet-Z-etter had anders gaarne ff die kant opgegaan.
Ik wens jullie hoe dan ook veel plezier, en niet te vergeten....goed weer.
Dank je Pina :} .....jammer dat je niet met ons Z-etters mee kan :? ....ondanks je merkkeuze :+ ben je altijd van harte welkom ;)
 
Laatst bewerkt:
de groeten, Pina, Muis zie ik zondag, ik weet trouwens niet waar jij dat weerbericht vandaan haalt, hoor. Deze is wat pessimistischer:
full
 
Laten we hopen dat het mooi weer wordt want het zou voorlopig wel eens de laatste rit voor mij kunnen worden. '(
Wil dus zondag kilometers maken :]
 
@Motozzie:

Tankpads zijn opeens wel binnen !
Als je zondag 32 euro meeneemt zorg ik dat ik hem bij me heb...
 
wordt een zondag echt wel goed weer.
het moet gewoon want de zeds gaan weer brullen.















moeten we weer opnieuw beginnen.
ach een zondag weer een hoop pics op
het topic om de boel op te leuken.
morgen de zed weer wat toonbaar maken dan komt het een zondag goed.
 
ja, wij zijn om 9.15 uur bij het Esso station bij de stolwijkersluis in Gouda.
Dat is voor jou goed te doen, je komt neem ik aan via de A20 vanaf Rotterdam.
Dan neem je de afslag Gouda west, einde afslag rechtsaf, bocht naar links, rotonde rechtdoor en die weg volgen Gouda in.Sluizen over en rechtdoor...
Je komt dan vanzelf bij een kruispunt waar je rechtsaf gaat richting Bergambacht-Gouda, (dat staat dan al aangegeven bij de eerdere sluizen) direct rechts is het benzinesation.
we rijden dan binnendoor (lekker sturen!) naar IJsselstein en Vianen.

CU!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan