Z1000 - Z750 meeting plaza deel 4

Wat is de mooiste kleur voor een Z750-Z1000?

  • Groen

    Stemmen: 7 13,7%
  • Blauw

    Stemmen: 2 3,9%
  • Rood

    Stemmen: 7 13,7%
  • Zwart

    Stemmen: 25 49,0%
  • Oranje

    Stemmen: 6 11,8%
  • Grijs( Z750)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Titanium (Z1000)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Special paint

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Status
Niet open voor verdere reacties.
ligt aan de rijder, is groter als die op die rode, groter is meer wind, ergo minder snelheid...

ps, mijn pazzo's hebben een rood verstelknopje dus compenseer die van jou hiermee.
ben ook iets aan het verzinnen voor die rode afdekkers aan het blok (minder rood, meer zwart)
 
Crawl zoals beloofd je foto's.
Je fiets ziet er :9~ super uit!
full
 
en dan nu voor de dames onder ons :}
leer aan je fiets sleutelen met KPL :o
men neme gereedschap
full
 
men neme het schroefje, het spiegeltje en het gewichtje
en draaien deze weer vast :+
full
 
ff spiegeltjes afstellen en vergeet niet de oude
spiegels eraf te draaien, of wil je deze onderweg
gebruiken als make-up spiegels, aan u de keus :)
full
 
TATATATATATATA, zie hier het eindresultaat :9~
BINNENKORT OP DIT NET WORDT DEZE CURSUS VERVOLGD MET
HOE MONTEER IK HENDELS
full

ps en dit ook nog zonder zweetdruppels
 
Een ritje met een groep is altijd leuk maar zo gauw er gereden gaat worden met 'semi verkeerscontroleurs' haak ik af.
Ik heb al teveel narigheid gehoord van grote groepen motoren waarvoor een voorrijder met oranje vest wel even alle kruispunten van te voren afzet |(
Verder moet je erg uit kijken met het organiseren van motorriten i.v.m. eventuele aansprakelijkheid bij ongelukken en of schade aan derde gemaakt door deelnemers aan de rit.
Panrider heeft hier over het een en ander op zijn site gezet, misschien zinvol om dit even door te lezen voor je een groot opgezet evenement organiseerd.
Panrider.tk


Hier heb je helemaal gelijk in, het afzetten van kruisingen is strafbaar(ten zei je toestemming en politie begleiding hebt), gewoon goed in de spiegels kijken bij afslagen of oversteek punten als jij de laatste bent stil blijven staan tot dat je de achter opkomende rijder weer ziet. Zo kan er nooit iemand achter blijven. :]
 
TATATATATATATA, zie hier het eindresultaat :9~
BINNENKORT OP DIT NET WORDT DEZE CURSUS VERVOLGD MET
HOE MONTEER IK HENDELS
(Afbeelding)
ps en dit ook nog zonder zweetdruppels
Netjes :}
Laatste tip de ZRX1200S heeft de zelfde armaturen als de Z1000 maar de spiegels op de bovenkuip zitten, de gaten waar normaal de spiegels in zitten zijn afgedicht met zwarte kunstof propjes die zijn dus gewoon voor een paar euro te koop of te bestellen bij een Kawa dealer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan