Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
wat dachten jullie van deze rit?

full
 
ik heb wel een groter plaatje maar die kan ik niet posten ...is 200 kb.

maar zal ff proberen....hold on.
 
full


verzamelen bij???

McDonalds MEERKERK
Energieweg 118
Afslag: A27 Noordeloos
 
Laatst bewerkt:
is goed te doen voor mij.
het is net mijn achtertuin niet.
zegmaar de tuin van de buren. })
de datum hoor ik nog wel.

gr..... knutsel
 
We zetten hem in principe op 20 juni.
Gezien de reacties lijkt me dat de meest geschikte datum.
We kunnen ook niet te lang wachten met een datum .


Tijd moeten we nog ff zien.
Misschien rond 13.00 uur bij de Mac?
Kunnen sommigen nog wat aan vaderdag doen als ze dat willen en we moeten ook even de aanrijdtijd incalculeren.
Ik zelf woon in amersfoort dus ik denk dat ik er wel binnen een half uurtje ben.
Kan wel sneller :9 .....maar ik kan niet zonder mijn rijbewijs :P

Ik zal de openingtopic ff aanpassen.

Spijt me als sommigen niet kunnen ;( ....maar als dit aanslaat doen we het in Augustus nog een keertje ;)
 
....ik geef voor vaderdag een motorrit aan mijn vader cadeau :?

Meldde me net bij mijn vader voor de 20e af, zeg tie:"leuk, ik ga mee"
ik:"ja wrom niet".Hij rijdt alleen op een Honda Pan European. Ach een "bezem"motor is nooit weg enne hij rijdt behoorlijk door gezien zijn jeugdige leeftijd (55 jr) in combinatie met zijn motor.
 
....ik geef voor vaderdag een motorrit aan mijn vader cadeau :?

Meldde me net bij mijn vader voor de 20e af, zeg tie:"leuk, ik ga mee"
ik:"ja wrom niet".Hij rijdt alleen op een Honda Pan European. Ach een "bezem"motor is nooit weg enne hij rijdt behoorlijk door gezien zijn jeugdige leeftijd (55 jr) in combinatie met zijn motor.

GAAF!!! :} :} :}

Leuk man.. *D
 
mijn vader (inmiddels 76) heeft nog een oude Jawa 90cc in de kelder staan, dan zoudie dat brik snel moeten reviseren en dan kan die ook mee! 8-)
(dat verlengt dan waarschijnlijk wel de totale rijtijd...)
 
:+ Wel geinig zo een oude Jawa erbij :P

Maaruh, jij nog in de wolken met de Zed ? ik zag pics in het Z750 topic. Kicke hoor
 
Laatst bewerkt:
Maaruh, jij nog in de wolken met de Zed ? ik zag pics in het Z750 topic. Kicke hoor
Jaaaah, echt helemaal mijn fiets, hoor.
Ik moet me alleen wel inhouden, want hij mag natuurlijk niet harder dan 5500 toeren draaien, en dat betekent nogal wat discipline, hoewel echt veel harder dan 120 niet het comfortabelst is, maar sneller optrekken mis ik nu wel...
Ik rijd dan ook iedere dag zoveel mogelijk km om snel naar de 1e beurt te kunnen.

Iemand nog tips trouwens voor het inrijden, maggie wat eerder open, of moet ik me houden aan het advies van Molenaar: tot 1000 km niet hoger dan 5500 tpm ??
 
Iemand nog tips trouwens voor het inrijden, maggie wat eerder open, of moet ik me houden aan het advies van Molenaar: tot 1000 km niet hoger dan 5500 tpm ??

Ik heb me aan het instructieboekje gehouden en zeer veel geschakeld tijdens het inrijden dus slingerweggetjes zoals Haastrecht-Vlist of Schoonhoven-Nieuwegein (niet de N... maar de dijk, you know e.d. ;)
Kwam 2 jaar terug een motorrijder in Luxemburg tegen die was zijn ZZR1200 aan het inrijden over de snelweg :? (continue dus zelfde aantal toeren/versnelling)
 
oops, en dat is me een vervelende weg, die dijk van schoonhoven naar nieuwegein en aan de andere kant van de Lek weer terug. :9
Ach, het moet maar... 8-) :] :9~
 
Jaaaah, echt helemaal mijn fiets, hoor.
Ik moet me alleen wel inhouden, want hij mag natuurlijk niet harder dan 5500 toeren draaien, en dat betekent nogal wat discipline, hoewel echt veel harder dan 120 niet het comfortabelst is, maar sneller optrekken mis ik nu wel...
Ik rijd dan ook iedere dag zoveel mogelijk km om snel naar de 1e beurt te kunnen.

Iemand nog tips trouwens voor het inrijden, maggie wat eerder open, of moet ik me houden aan het advies van Molenaar: tot 1000 km niet hoger dan 5500 tpm ??

Nou heren een motor inrijden is belangrijk maar als je het doet zoals het boekje zegt dan ben je lang bezig. De leverancier doet dit alleen maar om zich in te dekken tegens claims (amerika).
Ik heb me tot de 500 km gehouden tot 5000 toeren en daarna ben ik gewoon gaan rijden dus veel schakelen en in sommige versnellingen gewoon eens door trekken tot het rode gebied.

Dit is geen enkel probleen en de bike gaat er echt niet kapot van maar zelfs beter van lopen.

:] 8-) })
 
oops, en dat is me een vervelende weg, die dijk van schoonhoven naar nieuwegein en aan de andere kant van de Lek weer terug. :9
Ach, het moet maar... 8-) :] :9~

Kijk je wel uit voor klei, zand en grind aan de westkant (vanaf ons gezien dus) Ik reed vanaf Nieuwegein nr Schoonhoven afgelopen zaterdag en er lag her en der troep op de weg

Nou heren een motor inrijden is belangrijk maar als je het doet zoals het boekje zegt dan ben je lang bezig. De leverancier doet dit alleen maar om zich in te dekken tegens claims (amerika).
Ik heb me tot de 500 km gehouden tot 5000 toeren en daarna ben ik gewoon gaan rijden dus veel schakelen en in sommige versnellingen gewoon eens door trekken tot het rode gebied.

Dit is geen enkel probleen en de bike gaat er echt niet kapot van maar zelfs beter van lopen.

:] 8-) })

Ik hoor dat meer i.d.d. (deze manier van inrijden) Ik ben zo een muggesifter die zich aan de "etiketten"van de importeur houdt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan