Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

MuiZ

MF veteraan
17 nov 2003
17.684
2
Centraal
Kawa Z fielen *D

Welkom op ons verzamel topic voor de Z1000 en Z750 rijders,bezitters,fans,en toekomstige geinteresseerden.

In dit topic staan diverse tips,plaatjes, verhalen,foto,s en nog veel meer over de Kawasaki Z1000 en de Z750.

Namens de Z rijders en rijdsters .....kijk en geniet van deze mooie machines en hun mensen



 
Laatst bewerkt:
ik heb een heleboel mooie routes, zowel door het midden van het land, maar ook bijvoorbeeld Zeeland (is voor onze zuiderburen ook te doen...)
zaterdag en zondag kan voor mij allebei, dit weekend bijvoorbeeld (moet m'n nieuwe inrijden, dus ik ga zowieso) of de 20e...
 
20ste luktwel denk ik. (is toch over 3 weken)
utrecht of gorkum maakt niet veel uit voor mij, ik kom uit omgeving Gouda.
en wat voor route je wilt :] ik zie wel dat geldt ook voor de lengte.
leuk initiatief trouwens. :}
 
Ik heb 20 juni gestemd/genoteerd :P Ben wel benieuwd naar al dat poser spul. Volgens mij is dat weekend erop MotoGP op zaterdag de 26e en valt de zondag op de 27e :?

Locatie: Whatever afstanden in nl zijn zo betrekkelijk.

Ik maak een voorbehoud voor wat betreft het weer. Ik ben niet van plan om me drijfnat te laten regenen In september kan ik vooralsnog elke datum behalve het weekend van de DTM (5e of zoiets)
 
ik heb een heleboel mooie routes, zowel door het midden van het land, maar ook bijvoorbeeld Zeeland (is voor onze zuiderburen ook te doen...)
zaterdag en zondag kan voor mij allebei, dit weekend bijvoorbeeld (moet m'n nieuwe inrijden, dus ik ga zowieso) of de 20e...


HHHHHHHHHHHHMMMMMMMM Zeeland lijkt mij wel....ben ik nog nooit geweest om te rijden.
En naar men zegt is het weer in Zeeland altijd redelijk.
Meeste zonuren :)
 
Ik heb 20 juni gestemd/genoteerd :P Ben wel benieuwd naar al dat poser spul. Volgens mij is dat weekend erop MotoGP op zaterdag de 26e en valt de zondag op de 27e :?

Locatie: Whatever afstanden in nl zijn zo betrekkelijk.

Ik maak een voorbehoud voor wat betreft het weer. Ik ben niet van plan om me drijfnat te laten regenen In september kan ik vooralsnog elke datum behalve het weekend van de DTM (5e of zoiets)

Als dit aanslaat misschien in September nog een keer??? :P
 
Volgens mijn vrouw is het 20 juni vaderdag.......iemand daar problemen mee?
 
Volgens mijn vrouw is het 20 juni vaderdag.......iemand daar problemen mee?


hmm geeft wel weer een andere kijk op de meeting. Ik vind heel het vaderdag gebeuren overigens wel :r Maar ja tradities hè, en zo vaak ga ik ook niet op visite bij mijn ouders. in dat geval stem ik voor zondag 27 juni . Maaruh als het alsnog de 20e wordt dan "praat"ik wel in op de betrokkenen dat het echt niet anders kan :+
 
Laatst bewerkt:
de 27e kan ik weer niet, want dan komen mijn boys "vaderdag" bij me vieren.
(had ik net zo mooi geregeld...) ;(
zaterdag de 19e kan ik weer wel...
 
ik doe niets aan vaderdag (dag is ingesteld voor/door winkeliers)
maar een latere datum als de 20ste zal wel lukken. :)
 
coole picture bij je naam Z-crew.
mn girl krijgt haar z-750 hopelijk volgende week...... :9
maar ikke het un zrx1200r...(dus NATUURLIJK niet welkom........)[toch?] :?
 
coole picture bij je naam Z-crew.
mn girl krijgt haar z-750 hopelijk volgende week...... :9
maar ikke het un zrx1200r...(dus NATUURLIJK niet welkom........)[toch?] :?

Alz zij komt met haar Z :} .....mag jij natuurlijk ook mee. ;) op je zrx1200r
 
Ja lijkt mij zeer leuk maar dan hoop ik wel dat ik reeds mijn nw Z1000 heb, anders graag op een andere dag dan 20 juni. Dan graag op 27 juni moet dan wel mijn Z wel hebben denk ik hoop ik.

Nou we zullen zien.
:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o
 
coole picture bij je naam Z-crew.
mn girl krijgt haar z-750 hopelijk volgende week...... :9
maar ikke het un zrx1200r...(dus NATUURLIJK niet welkom........)[toch?] :?


De Z's zijn in provincie Zuid-Holland lekker vertegenwoordigd: ff een korte opsomming wat mij zo te binnen schiet:

-jij/jouw Girl Boskoop
-Fulleke Gouda
-550Ray Lisse
-Knutsel Groene Hart (is toch ook Zuid Holland?)
-gsxr600 Rooterdam
-tot voor kort gixxieray ;( De lier
-Ikke Zoetermeer

Moet toch meer opletten op de Kawa's ik rijd namelijk in deze omgeving veel s'avonds een rondje op de motor of racefiets (je weet wel zo een trap ding waar je moe op wordt :? ) Dus als je een wielrenner in een Nourièfpakje ziet zwaaien, dan ben ik het ;)
 
Laatst bewerkt:
He waarom geen multipol :P Wat mij betreft elke zaterdag of zondag van de poll prima hoor. Locatie lijkt me Zeeland wel eens leuk voor de verandering! Dus ik zal er in ieder geval zijn met mijn oranje gevaarte *D

Ik zie de datum wel !

Dan zit tenminste ook mijn ermax undertray en misschien de andere spiegel er op, is tie weer wat verder af.
 
mag er dan ook een èchte Z1000 mee ???

8-)

Die vind ik ook super gaaf. Voordat ik een Zephyr 1100 destijds kocht was ik op een amerikanen meeting in Scheveningen tegen twee verschrikkelijk mooie "oude"zed's aangelopen die voor heel veel doekoes waren verbouwd (o.a. Airbrush en 1 of andere turbo installaties. Ben benieuwd of die twee het nog doen. heb ze nadien nooit meer gezien ;( Het is dat ik twee linker handen had/heb anders had ik ook wel zo een project willen starten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan