Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je je onderkuipje besteld in het rood?
afz : zwarte ZX10-R

Nee ....vond het wel heel mooi staan op die Zwarte Z1000.

Heb net dikke remussen gekocht....eerst weer ff sparen...mijn achterbandje komt er ook al aan zag ik net.
 
Nee ....vond het wel heel mooi staan op die Zwarte Z1000.

Heb net dikke remussen gekocht....eerst weer ff sparen...mijn achterbandje komt er ook al aan zag ik net.
das helemaal waar , en ze staan erg mooi je uitlaten!!
en ja een achterbandje kost ook al gauw 200 eurries!!!
 
das helemaal waar , en ze staan erg mooi je uitlaten!!
en ja een achterbandje kost ook al gauw 200 eurries!!!

dubbel....maakt niet uit...het is mooi weer...ga m pak aan doen ...fiets naar buiten en ff knallen tot een uur of 2. :)
 
full


8-)
 
Volgende meeting: Voorkeur gaat uit naar 8 augustus vooralsnog.... (nog niet gestemd)
Als jullie voor de volgende meeting naar Zeeland willen komen, dan zal dat echt 8 of 22 augustus moeten......de 29-ste zit ik in het zuiden van Frankrijk.
En voor die datum is er nu net veel animo.......
 
zeg, waar zat jij nou precies ? en wat doe je daar?

dat wordt een hele leuke site, hoor... complimenten voor de tijd en het werk wat je er in steekt
 
zeg, waar zat jij nou precies ? en wat doe je daar?

dat wordt een hele leuke site, hoor... complimenten voor de tijd en het werk wat je er in steekt

Hi, Ik woon in Attica, onder Athene, ongeveer 1 km van zee maar we gaan in 6mnd of zo boven Athene vlak bij de Zee wonen. We zijn daar momenteel aan het bouwen. Een klein huisje in de natuur/heuvels en dus lekker om daar rond te karre. Huren doe ik nu maar dat is enorm duur hier...voorbeeld 800 euro :( voor 100m2 appartement. Dus beter maar bouwen en wat langer rijden naar het werk. :] ...maar das niet erg op de Z..toch!

Wat doe ik hier.....ehhhmmm wat was het ook al weer...de Zon :? ....het eten :? ....oh ja ik weet het weer...mijn meisie is Grieks *D
(Maar goed dat ze geen NL kan lezen...: })

Verder werk ik hier als project manager voor software ontwikkel projecten die zich meestal voor doen in banken maar ook werk ik voor ander bedrijven.
(E-banking, E-commerce, Document management, Loan systemen etc etc)
Momenteel even rustig, project is gestart maar de Grieken doen het rustig aan in de Zomer...tot September....dus alle tijd voor de site. 8-)

Lijkt me dan ook geweldig als we het een europees kruispunt kunnen maken voor Z-rijders.
 
vanavond nog even lekker wezen :}
het was heerlujk weer om wat kilometers te maken.

ps. fulleke mijn rem licht is weer in orde.
het was maar een kleinigheidje wat ik zelf kon oplossen. :)
 
vanavond nog even lekker wezen :}
het was heerlujk weer om wat kilometers te maken.

ps. fulleke mijn rem licht is weer in orde.
het was maar een kleinigheidje wat ik zelf kon oplossen. :)
toevallig iets te maken met het wattage ?(daar heb ik tegenwoordig ook verstand van, zorgt voor de snelle knippers).
Was ook nog van plan om te rijden, maar moest met de kids naar Drievliet.
Eigenlijk veel duurder dan :] en je wordt nog misselijk van dat gedraai ook ! :r

@souvlaki: als er iets gedaan moet worden geef je maar een gil... kan ik altijd kijken of dat in mijn macht ligt...
 
toevallig iets te maken met het wattage ?(daar heb ik tegenwoordig ook verstand van, zorgt voor de snelle knippers).


nee niets met wattage maar het iets strakker afstellen va de remlichtschakelaar.
er zit daar een veer en de stelmoer was iets terug gelopen vandaar.
 
nee niets met wattage maar het iets strakker afstellen va de remlichtschakelaar.
er zit daar een veer en de stelmoer was iets terug gelopen vandaar.

HEEEEEEEEEE...heb ik ook gehad B|
Tip voor de anderen om er eens naar te kijken ;)
 
En als je dan ook nog je matti met z`n TL crew tegen komt ben echt helemaal tegek :+
 
heeft er iemand een idee wat remus alu slipon's kosten voor een z1000??? dan weet ik voor wat voor prijs ik ze kan aanbieden.... dit is een inkoppertje ik weet het.

Oke Tomba01

Enkele consumenten prijzen van Remus en Lazer

Lazer Hotcam carbon + Titanium 969,85
Lazer duotech rvs 685,00
Lazer duotech titanium 838,95

Remus Revolution Alu 847,00
Remus Revolution titanium 1047,00

Let op dit zijn richtprijzen .

waar kan jij ze voor aanbieden???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan