Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
101927



eindelijk opgehaalt , hij rijd heerlijk, met die pilot powers.
 
En nog een (..algemene..) vraag; Ik hoor aan de voorzijde soms, bij behoorlijke hobbels ofzo, een aardige 'kloenk' net of er iets los zit..iemand dezelfde ervaring :? Op een ander Z750 waar ik op gereden heb hoorde ik het ook..


ik heb nog nooit iets bijzonders gehoord aan de voorkant.
maar als ik behoorlijke hobbels, kuilen, drempels zie doe
ik altijd even rustig aan.
ik wil de Zed graag heel houden.
 
remus... weet niet echt welke maar ze maken een hoop geluid, het lijkt wel een 2 pitter, ander stuurtje, kapjes ( karter)
 
Volgens de geleerde is het achter wiel zonder waarschuwing weg gegeleden.
kijk ook ff je achterveering na hoe heb je die staan? opzich is er met een BT012 niets mis , kan je goed mee gummen , maar ook kan je eens de dunlop D208 proberen , voor achter een hele goede band!!
succes *D *D *D *D
 
eindelijk opgehaalt , hij rijd heerlijk, met die pilot powers.
Kun je een plaatje posten van opzij, ben benieuwd naar de dempers.
Aluminium zei je toch?

@ Maestro, hoe serieus ben je over de aanschaf van dempers?
Ga morgen even bellen......
 
Laatst bewerkt:
vanavond waren er weer een aantal mfers wilde eigenlijk dat ziekenhuis op stelten zetten met een hoop herrie voor de deur :P

gewoon een hoop motoren voor de deur maar dat lukte vandaag niet waren er 4 dat was te weinig
 
ik heb nog nooit iets bijzonders gehoord aan de voorkant.
maar als ik behoorlijke hobbels, kuilen, drempels zie doe
ik altijd even rustig aan.
ik wil de Zed graag heel houden.


Heb ik ook, je hoort het goed bij het nemen van een drempel ofzo.
De dealer heeft er naar gekeken en volgens hem is het wat speling van de voorrem ofzo en zou het geen kwaad kunnen. Het klinkt niet lekker vind ikzelf.
 
Heb ik ook, je hoort het goed bij het nemen van een drempel ofzo.
De dealer heeft er naar gekeken en volgens hem is het wat speling van de voorrem ofzo en zou het geen kwaad kunnen. Het klinkt niet lekker vind ikzelf.


ikzal er eens op letten of ik wat hoor.
het zal dan wel de eerste keer zijn.
 
@tomba01: ik had hem vorige week al zien staan bij Molenaar, :9~ :9~ tankpad komt me namelijk bekend voor...
de monteur behandelde hem alsof het zijn eigen kind was, zo voorzichtig en aandachtig, ik weet nu dus dattie van jou is...
leuk hoor, veel plezier ermee...
 
heeft de dealer gedaan (Molenaar), ik zou niet weten welke, maar volgens mij gebruiken ze dezelfde voor alle motoren, het komt in ieder geval uit een slang uit het plafond en daar maken alle monteurs gebruik van...
..duidelijk bulk! ;) Maar je weet dus niet welke..hm, jammer B|
Je waarneming komt me bekend voor, ik dacht dat het kwam door de sloten die ik onder het zadel heb liggen... Iemand ?
..idd, zoiets..net of je een beugelslot om je voorvork hebt hangen en dat af en toe rammelt..ik hou 't in de gaten..

Bij mij ligt er nu volsynthetise olie in en die kwam uit een fles. Hij lijkt nu soepeler te lopen....
..maar jij weet dus ook niet welk merk :? Jammer, 't lijkt wel of 't niet belangrijk gevonden wordt welke olie er in gaat :? Terwijl het toch niet onbelangrijk is..

Vervelend he die bijgeluiden :? (..ik hoor een soort gekraak onder me. dacht dat het de ketting was en dat het na een beurt wel weg zou zijn, niet dus!..)
..zeker! En dat terwijl 'ie verder zoooo soepel en stil is! *D

ik ben de vriend van jessy ze heeft nu 170km gereden en ligt in het ziekenhuis nu sinds zaterdagnacht voor meer info effe west friesland 3 topic bekijken dan hoef ik het niet nog een keer uit teleggen

Nah, dat waren dan iig hele fijne kilometers! :] *D Heel vervelend dat ze nu in het ziekenhuis ligt.. '(
Doe haar de groetjes en wens ze heel veel sterkte..en jij ook natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Kun je een plaatje posten van opzij, ben benieuwd naar de dempers.
Aluminium zei je toch?

@ Maestro, hoe serieus ben je over de aanschaf van dempers?
Ga morgen even bellen......

Ik vind het opzich nog steeds mega interessant. Kan alleen niet beslissen of ik er per omgaande voorga :( het leuke is, is dat ik over 7 dagen op vakantie ga :P het mindere leuke is, is dat in mijn auto geinvesteerd moet worden (grote beurt, bandjes en verhelpen van koude start probleem) Centen dus hard nodig :) en :( (hoe dan ook andere dempers gaan er komen, dankzij de meeting)
 
Ja, goed man, ik moet ff rukken op de zijkant!... maak me GEEEEK! :} Gaat ie nog gespoten worden? zoja, welke kleur..zo niet , waarom niet... Nou heb ik dus geen afscheid kunnen nemen van je andere kindje.. Zet nog even die ene foto met helm erop op de mail wil je..? Blijft een toppertje.. Ze hebben trouwens wel brute accesoires voordeze fiets hoor..
 
(Afbeelding)


eindelijk opgehaalt , hij rijd heerlijk, met die pilot powers.

He Tomba zie dat je hem eindelijk heb en dat je toch geen full Akra systeem heb genomen, [gaat dat nog komen] of toch niet. En is het beter dan de R6, denk het wel.

Laat mij ff weten hoe die nieuwe pilots rijden en vraagje wat heb je ervoor moeten betalen bij Arie.

HEEEEELLLLL VEEEEEEEELLLLLLLL RIJ PLEZIER.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan