Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
mods, hoeven geen kapitalen te kosten juist de kleine fine tuning, ik bedoel afstellen en zo maken je bike persoonlijker. Omdat ik de motor in de huiskamer heb staan kan ik impulsen qua aanpassing of instelling gelijk uitvoeren.

ps. misschien een idee om veerafstellingen aan elkaar door te geven in samenhang met eigen rijdersgewicht en de eigenschappen van bepaalde dempingsinstellingen
 
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...alles goed naar omstandigheden?

Zoooooooooooooo...jij bent ff door het oog van de naald gegaan.

Goed dat je er weer/nog bent. :}
jaja gelukkig leef ik nog
heb gehoord dat het nog veel erger kon aflopen dusja :)
maar ben alleen errug moe enzo, hopen dat ik snel de oude ben er weer MAG rijden!
 
jaja gelukkig leef ik nog
heb gehoord dat het nog veel erger kon aflopen dusja :)
maar ben alleen errug moe enzo, hopen dat ik snel de oude ben er weer MAG rijden!

:^
brik.gif


:+
 
[me]Jessy is back :P [/me]
thx voor de reacties btw :}

Graag gedaan enne kicke dat het weer beter gaat met je


Ik heb het verhogings "ruitje" "zoals op de z1000" besteld voor de z750 en verwacht het Maandag te hebben. Zal eens photo's maken voor de z750 rijders en mijn ervaring ermee posten.
:]


off topic: Jij als reserve griek, gefeliciteerd hè? Volgende week ben ik in Greece (op eilanden zal je er alleen minder van merken denk ik)


Fototje graag van het ruitje hoe het eruit ziet :9

:^
 
Het is geen ander ruitje wat ik op m'n Zed geplaatst heb. Ik heb alleen de afstand tussen het ruitje en de rest vergroot door onder het framepje dat daar zit twee metalen ringetjes te plaatsen.Meer ringetjes zou kunnen maar de twee tapeindjes zijn vrij kort.

betreft: vering /demping
achter: niets veranderd aan veervoorspanning, demping helemaal ingedraaid dan 1 omwenteling terug
voor: veervoorspanning (af fabriek), demping helemaal in en half terug (merkpuntje zit iets onder de H) ;)

Prettig weekend,
Groet RonZ
 
Het is geen ander ruitje wat ik op m'n Zed geplaatst heb. Ik heb alleen de afstand tussen het ruitje en de rest vergroot door onder het framepje dat daar zit twee metalen ringetjes te plaatsen.Meer ringetjes zou kunnen maar de twee tapeindjes zijn vrij kort.

betreft: vering /demping
achter: niets veranderd aan veervoorspanning, demping helemaal ingedraaid dan 1 omwenteling terug
voor: veervoorspanning (af fabriek), demping helemaal in en half terug (merkpuntje zit iets onder de H) ;) Ik met gear: 75 kg, banden tot op het randje

Prettig weekend,
Groet RonZ
 
Ik heb het verhogings "ruitje" "zoals op de z1000" besteld voor de z750 en verwacht het Maandag te hebben. Zal eens photo's maken voor de z750 rijders en mijn ervaring ermee posten.
:]
Graag! ben zeer benieuwd of het scheelt mbt de wind en of je dan niet juist turbulentie gaat krijgen...

@jessy: fijn dat het weer goed gaat...
@Muis: fijne vakantie...
@Maestro: idem...
 
off topic: Jij als reserve griek, gefeliciteerd hè? Volgende week ben ik in Greece (op eilanden zal je er alleen minder van merken denk ik):^

off topic:
Was weer een gekkenhuis tot 3 uur snachts....bergen vuurwerk etc.
Op de eilanden zullen ze net zo gek zijn....maar binnekort weten we natuurlijk hoe het allemaal afloopt met de grieken. :) of '(
 
heeft er iemand ervaring met de vermogens winst met betrekking tot een power commander????? eind juli komt deze onder mijn Z1000,
 
Moeten binnenkort weer eens gaan rijden met dennis en pascal, kan je ook de akra's horen. })

Idd :)

Als ik btw een Z1000 neem..word het wel een replica van de jouwe vrees/denk ik.. :+ O-)

Bevalt ie een beetje?

Was je veel kwijt?

A30 andere kant schijnt nu ook klaar te zijn en braak te liggen.
Mayb iets voor deze zomer?! 8-)
 
Idd :)

Als ik btw een Z1000 neem..word het wel een replica van de jouwe vrees/denk ik.. :+ O-)

Bevalt ie een beetje?

Was je veel kwijt?

A30 andere kant schijnt nu ook klaar te zijn en braak te liggen.
Mayb iets voor deze zomer?! 8-)

Geeft niet hoor, ik vind persoonlijk dat ik de mooiste onderdelen die ik bij anderen heb gezien heb overgenomen, maar smaken verschillen.

Hij bevalt echt super :}

En tja ik heb hem nieuw gekocht + alle accesoires, dus reken maar uit :X

Maar hij is elke cent waard!!

en de A30, klinkt als muziek in de oren :+
 
Wij zijn naked bike diehards en hebben ons daarom op musclebikes.nl verzameld om iedereen de gelegenheid te geven zijn liefde of voorkeur daarvoor uit te spreken. Je kunt ook foto's en info over je motor opsturen die we dan zullen plaatsen.
Op 20-22 augustus organiseren wij een naked bike gebeuren voor iedere motorliefhebber in Tienhoven, vlak onder Utrecht de A27, afslag 26.
Neem je tent mee want we zitten op een hele camping vlakbij de Lek.
Op vrijdag hebben wij een barbecue, op zaterdagochtend een toerrit en 's avonds reiken wij bekers uit voor de mooiste en bruutste nakeds.
Kom gerust langs en geniet van het no nonsense treffen wat zeker voor de Z1000 en Z750 owners aansluit bij de rest van de bezoekers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan