Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd :)

Als ik btw een Z1000 neem..word het wel een replica van de jouwe vrees/denk ik.. :+ O-)

Bevalt ie een beetje?

Was je veel kwijt?

A30 andere kant schijnt nu ook klaar te zijn en braak te liggen.
Mayb iets voor deze zomer?! 8-)

Uhm ergens in dit topic zit een reactie van iemand die van een R1 nr een Z1000 is gegaan, wellicht kun je je vragen aan hem voorleggen. Dacht nickname Gerb1en of erw1en of zoiets
 
Wij zijn naked bike diehards en hebben ons daarom op musclebikes.nl verzameld om iedereen de gelegenheid te geven zijn liefde of voorkeur daarvoor uit te spreken. Je kunt ook foto's en info over je motor opsturen die we dan zullen plaatsen.
Op 20-22 augustus organiseren wij een naked bike gebeuren voor iedere motorliefhebber in Tienhoven, vlak onder Utrecht de A27, afslag 26.
Neem je tent mee want we zitten op een hele camping vlakbij de Lek.
Op vrijdag hebben wij een barbecue, op zaterdagochtend een toerrit en 's avonds reiken wij bekers uit voor de mooiste en bruutste nakeds.Kom gerust langs en geniet van het no nonsense treffen wat zeker voor de Z1000 en Z750 owners aansluit bij de rest van de bezoekers.

Stuur die beker maar naar ons....

:+
 
vanmiddag lekker ff gereden,

full

full
 
Laatst bewerkt:
ook al een klein gebrek aan grondspeling zo te zien?

Nog niemand geexpirimenteerd met andere voetsteunen (hoger)?
 
grondspeling is ruk.... 1 dagje rijden en mijn stepjes zijn al tot op het rubber op... na deze gaan er hele andere stepjes onder, al zal dat niet erg veel uitmaken want de zijstandaart zit ook in de weg, en daarna de uitlaat. Er zit niets anders op dan er heel ver naast te gaan hangen.
 
grondspeling is ruk.... 1 dagje rijden en mijn stepjes zijn al tot op het rubber op... na deze gaan er hele andere stepjes onder, al zal dat niet erg veel uitmaken want de zijstandaart zit ook in de weg, en daarna de uitlaat. Er zit niets anders op dan er heel ver naast te gaan hangen.
Die foto,s zijn die in de buurt van Haarlem genomen??
Die michelin Powers zijn super rij er ook mee :9
 
Was feest, vuurwerk, toeteren, mensen op de straat tot 5 uur in de nacht.
Vandaag natuurlijk over vlaggen.
Ook bergen motorrijders met de griekse vlag achterop. :]

off-topic
.....lijkt me leuk als er donderdag nog steeds een feeststemming heerst. lijkt me dat de grieken er voorlopig niet over raken uitgepraat
 
off-topic
.....lijkt me leuk als er donderdag nog steeds een feeststemming heerst. lijkt me dat de grieken er voorlopig niet over raken uitgepraat

Off-topic.

Ik hoop dat als ik op vakantie ben in Greece ik geen gezeik over het futtiboll ga horen :z :} . Ben blij dat het is afgelopen en we weer over motoren kunnen gaan praten
:] 9~
 
Off-topic.

Ik hoop dat als ik op vakantie ben in Greece


nee hè, weer iets hetzelde :? ;) Enne voetbal. ik moet je zeggen dat ik het heel weinig heb gezien afgelopen periode (in tegenstelling tot motorraces) Onze vriend Nakano :} (kawa komt langzamerhand weer "op de kaart" )
 
nee hè, weer iets hetzelde :? ;) Enne voetbal. ik moet je zeggen dat ik het heel weinig heb gezien afgelopen periode (in tegenstelling tot motorraces) Onze vriend Nakano :} (kawa komt langzamerhand weer "op de kaart" )

Zeker weten ben blij dat het weer over is (voetbal). Zat te denken wie weet is het wel leuk met alle Ztje in Sept naar de Suberbike te gaan. wat vinden jullie ervan. gezellig met een groep lol hebben bij 1 van de leukste sporten.
 
Zeker weten ben blij dat het weer over is (voetbal). Zat te denken wie weet is het wel leuk met alle Ztje in Sept naar de Suberbike te gaan. wat vinden jullie ervan. gezellig met een groep lol hebben bij 1 van de leukste sporten.


mischien wel leuk,ik ben nog nooit geweest.
(waar is dat eigenlijk,assen?)
als we met behoorlijke groep zijn.
 
Was feest, vuurwerk, toeteren, mensen op de straat tot 5 uur in de nacht.
Vandaag natuurlijk over vlaggen.
Ook bergen motorrijders met de griekse vlag achterop. :]


vandaag niet veel gewerkt dus,je moest de ouzo nog verwerken.
wel begrijpelijk niemand had dit ooit verwacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan