Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Muis, is je fiets al in orde?

Nee ;(

Morgen breng ik m weg....moest ff een aanhanger reserveren op mijn werk.
Hij rijd wel maar met dat aan uit effect kun je geen bocht nemen en ook op het rechte stuk bokt hij als een wild paard.
Anders had ik m vandaag al gebracht.
Ik weet ook niet wat voor een schade je toebrengt als je doorrijd
Hij reed trouwens 1 op 1 zaterdag toen ik naar huis reed.
Ik red de volgende pomp dus niet eens.

Om maar te zwijgen van de harde klappen en vlammen.
Je word direct van de weg gehaald volgens mij

Er schijnt een noodprocedure voor de injectie in je boordcomputer te zitten die er voor zorgt dat hoe dan ook en wat er ook gebeurd je motor altijd enigzins "rijdbaar" is.

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij het voor de meeting weer doet.
Heb een supergoede dealer.

En anders kom ik ff fotoshooten met mijn koekblik.
 
Het moet niet veel gekker worden: maar af en toe heb ik de behoefte bij een meerdaagse trip bagage mee te nemen, en (schurende) tanktas en/of zadeltassen doe ik niet meer op mijn fiets. De oplossing: een Hepco bagagerek voor de Z1000 dat ik bij MDI via de website heb aangeschaft. 8-)
full
 
Ok, Laat wel weten of hij vrijdag geleverd wordt.
Woon trouwens in Stabroek, is al aan de grens.
Heb al een idee waar het valk hotel ligt.
Vanuit Bergen de snelwegrichting Rotterdam,in Wouw,het hotel/restaurant ligt aan de overkant richtig Zeeland.

Weet iemand een adres in Nederland waar men de Ermax Undertray kan bestellen.

mercikes,


Als ge wilt kunt ge met ons meerijden (doordouwer en ikke) stuur een mailtje voor verder af te spreken

@fulleke gaar dat nog lukken naast elkaar op de autostrade voor diene foto
 
Dat komt door al die stoppies die je steeds oefent! ;)

:? In het midden is ie nog vrij goed hoor ;) Meer aan de zijkanten is tie behoorlijk versleten ;(

Zou het iets met veringafstelling te maken kunnen hebben. Ik rij nog met de af-fabriek afstelling. Zou die afstelling te zacht/hard zijn waardoor dat invloed heeft op slijtage ( let wel, nu roep ik wellicht maar wat)

Persoonlijk vind ik bij het snellere bochtenwerk de motor best wel naar buiten duwen, of ben ik de enige. Welke prikker in dit topic was het ook alweer die een stukje over vering had geschreven... staat mij bij van helemaal strak draaien voorvering en een slagje terug ofzo. Sander Scheepstra van motorextra (kockangen?) geeft wel eens workshops over afstellingen. hmmmm misschien een leuk verjaardagscadeau om te vragen.....
 
:? In het midden is ie nog vrij goed hoor ;) Meer aan de zijkanten is tie behoorlijk versleten ;(

Zou het iets met veringafstelling te maken kunnen hebben. Ik rij nog met de af-fabriek afstelling. Zou die afstelling te zacht/hard zijn waardoor dat invloed heeft op slijtage ( let wel, nu roep ik wellicht maar wat)

Persoonlijk vind ik bij het snellere bochtenwerk de motor best wel naar buiten duwen, of ben ik de enige. Welke prikker in dit topic was het ook alweer die een stukje over vering had geschreven... staat mij bij van helemaal strak draaien voorvering en een slagje terug ofzo. Sander Scheepstra van motorextra (kockangen?) geeft wel eens workshops over afstellingen. hmmmm misschien een leuk verjaardagscadeau om te vragen.....

Veerafstelling...bandenspanning...heeft allemaal veel invloed op weggedrag en bandslijtage.
Alles telt mee natuurlijk...gewicht berijder enzovoorts

Naar buiten duwen???je bedoelt dat ie de buitenkant van de bocht op zoekt??

Nee ik heb er eerder last van dat ie naar binnenvalt in het snelle bochtenwerk.....de binnenkant opzoekt .....voooral als je er niet naast gaat hangen.
 
Veerafstelling...bandenspanning...heeft allemaal veel invloed op weggedrag en bandslijtage.
Alles telt mee natuurlijk...gewicht berijder enzovoorts

Naar buiten duwen???je bedoelt dat ie de buitenkant van de bocht op zoekt??

Nee ik heb er eerder last van dat ie naar binnenvalt in het snelle bochtenwerk.....de binnenkant opzoekt .....voooral als je er niet naast gaat hangen.

i.d.d. halverwege een bocht, snelheid opvoerend heb ik het gevoel dat hij naar buiten wegloopt. Verzitten doe ik ook meestal overigens ook iets. knee-down doe ik nauwelijks meer (i.t.t vorig "seizoen").


quote]
Op woensdag 18 augustus 2004 08:10 schreef Z 1000 MUIS het volgende:
UPDATE

*D DEELNEMERS *D
veel

GAAT ER OP LIJKEN DAT HET EEN MEGAMEETING WORD

MELD JE HIER 2de Z1000 Z750 meeting AAN OF AF.

HOUD DAT TOPIC IN DE GATEN VOOR DE LAATSTE BIJZONDERHEDEN OMTRENT DE Z MEGAMEETING :+
[/quote]

"pimp our ride" 8-)

 
het is een logisch gevolg als je in de bocht het gas er op doet dat hij naar buiten wil.(centrifugaal krachten)
Misschien iets gedoseerder gas geven of er naast gaan hangen wat de beste oplossing is.
 
Laatst bewerkt:
het is een logisch gevolg als je in de bocht het gas er op doet dat hij naar buiten wil.(centrifugaal krachten)
Misschien iets gedoseerder gas geven of er naast gaan hangen wat de beste oplossing is.

Misschien durf ik dan meer te acceleren met deze motor dan met mijn vorige motor :P Vorige motor nergens last terwijl ik daar behoorlijk plat(ter) en hard mee ging.
 
het is een logisch gevolg als je in de bocht het gas er op doet dat hij naar buiten wil.(centrifugaal krachten)
Misschien iets gedoseerder gas geven of er naast gaan hangen wat de beste oplossing is.
wat zeg je nou toch allemaal, Muis? :? :? :?
Gas erop in de bocht en hij gaat naat buiten????? |(
Bij gas los gaat de motor rechtop en dus naar buiten door de centripetaalkracht (leuk scrabblewoord)!!!
Een motor gaat bovendien alleen maar naar buiten als JIJ niet de bocht inkijkt!
Dus in zo'n geval: kijk de bocht door en je zult merken dattie vanzelf doet wat jij wilt. :]
Onthoud regel 1 op een motor: bij twijfel, gas erop en kijken !

je kunt er alles over lezen in de Nederlandse vertaling van Twist of the Wrist, een (wel technische) uitleg over de gedragingen van een motor en de 7 overlevingsreflexen die dat gedrag negatief kunnen beïnvloeden.
Een aanrader voor iedere rijder, wel ff doorbijten soms, maar de moeite waard!
http://home.introweb.nl/~fulco/Twist.pdf (rechter muisknop, doel opslaan als...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan