Z1000 - Z750 meetings 2005

zal het de volgende keer ff bij de update zetten.... ;)

moet ff aan me aandelen pakket denken
full
 
Kan 'k de exacte locatie van afspraak voor de meeting in Zeeland eens doorgespeeld krijgen, zodat ik de route eens kan uitstippelen... Ben aan 't overwegen om toch maar af te komen...
 
heeeeeeeeeey Z ters, ik wil ook graag komen 14 aug naar de meeting met mn z 1000, en dan hopelijk met mn nieuwe pijpen.
Maar is er al een route of plek bekend?????? ofzo???

Ik hoor het wel

mzzzzzzzl
full
 
!!UPDATE OMTREND ZWITSALMEETING!!


- Dweezy
- Z1000GIRL & KPL (met koekblik en motortrailer! Handig voor bagage!)????
- Knutsel
- Martin_Z750
- Z-crew
- Crawl
- Jantah
 
heeeeyyyyy z terssssss,

mn nieuwe pijpen zijn gemonteerd dus knallen
nu alleen nog ff een plaats en een route voor 14 augustus, en dan genieten!!!!!!!
nog steeds nix bekend tog??????

mzzzzzlllll stefan Z
 
ga der 14/8 denk ik toch bij zijn.
ben het kawaweekend luxemburg mogelijk verhinderd ivm nodig op de zaak die vrijdag dus het weekend geen "verplichtingen"
 
** UPDATE **

full
Juli :
22 juli t/m 25 juli ZWITSAL MEETING TE ZWITSERLAND
GUMMEN IN DE HAARSPELDEN


fiets43a.jpg


!!UPDATE OMTREND ZWITSALMEETING!!

Zie website voor informatie!!!
CONTACT DWEEZY.. Dweezy ..ZIE ZIJN EMAIL IN ZIJN PROFIEL

- Zwiss 750
- Dweezy
- Z1000GIRL & KPL (met koekblik en motortrailer! Handig voor bagage!)
- Knutsel
- Z-crew
- Crawl
- Jantah

full
Augustus :

full


14 augustus
MEGA Z MEETING 2005
locatie Zeeland

gastheer BrinZ
PartickM
Knutsel
Fulleke
Motorgup
Martin_Z750
Ray-Racing
Hippe Cavia
*GSX-R600*
Maestro
Z1000GIRL
KPL
Z1000MUIS
Dnbok
Doorduwer
Dweezy
RyCycle
Z750ZeerZeker
It's just me....achterop als Dweezy niet mobiel is
Z7.5S
Denderke
Stefan Z
Ad/Z1000
Z1000/rules

Fulleke heeft op de meeting weer dubbellicht modules bij zich (tsja traditiegetrouw...), dus als je er een wilt... 55 euri meenemen !
obj14geo1231pg2p2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat er een meeting was voor Z1000's in Zeeland op 14 augustus. Lijkt me gaaf om hieraan deel te nemen. Wie kan me er meer over vertellen (arnotange@hotmail.com).
Verder zag ik pas geleden een uitdraai van een Z1000 die bij Dynojet was geweest. Ik zag 132 pk aan het achterwiel. Ik heb mijn Z1000 pas geleden ook op de bank gehad en kreeg er 123 uitgeperst. Extra winst was te behalen door luchtbakmodificaties. Welke modificaties betreft het hier??
Verder begreep ik dat voor de Z1000 het blok van de ZX9R is gebruikt. Dit blok is opgeboord en teruggetuned. Terugtunen gebeurt vaak met het toepassen van tammere nokkenassen. Nu kan ik de originele nokkenassen van de ZX9R kopen (type C1 1998). Zijn dit de goede assen en is het verstandig deze om te ruilen voor meer vermogen. Is dit alles wat er moet gebeuren of dienen er meer zaken te worden aangepast. Ben errrruuuggg benieuwd.
 
Ik zag dat er een meeting was voor Z1000's in Zeeland op 14 augustus. Lijkt me gaaf om hieraan deel te nemen. Wie kan me er meer over vertellen (arnotange@hotmail.com).
Verder zag ik pas geleden een uitdraai van een Z1000 die bij Dynojet was geweest. Ik zag 132 pk aan het achterwiel. Ik heb mijn Z1000 pas geleden ook op de bank gehad en kreeg er 123 uitgeperst. Extra winst was te behalen door luchtbakmodificaties. Welke modificaties betreft het hier??
Verder begreep ik dat voor de Z1000 het blok van de ZX9R is gebruikt. Dit blok is opgeboord en teruggetuned. Terugtunen gebeurt vaak met het toepassen van tammere nokkenassen. Nu kan ik de originele nokkenassen van de ZX9R kopen (type C1 1998). Zijn dit de goede assen en is het verstandig deze om te ruilen voor meer vermogen. Is dit alles wat er moet gebeuren of dienen er meer zaken te worden aangepast. Ben errrruuuggg benieuwd.
Je bent welkom, ik vraag Muis om je er bij te zetten.
Ik zie dat je uit Yerseke komt, ik kom uit Goes.....
Ik zelf heb 127 pk op het achterwiel door Laser dempers en een K&N filter.
Stel je vraag hier nog eens: Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 11
 
14 augustus
MEGA Z MEETING 2005
locatie Zeeland

gastheer BrinZ
PartickM
Knutsel
Fulleke
Motorgup
Martin_Z750
Ray-Racing
Hippe Cavia
*GSX-R600*
Maestro
Z1000GIRL
KPL
Z1000MUIS
Dnbok
Doorduwer
Dweezy
RyCycle
Z750ZeerZeker
It's just me....achterop als Dweezy niet mobiel is
Z7.5S
Denderke
Stefan Z
Ad/Z1000
Z1000/rules

Kan op dit lijstje eens aangeduid worden wie er uit België afkomstig is?
En zijn de Belgen niet te vinden voor een gezamelijke rit richting Zeeland? :] Kwestie van daar een beetje als echte Belgen toe te komen, eendracht maakt macht _O-
 
Kan op dit lijstje eens aangeduid worden wie er uit België afkomstig is?
En zijn de Belgen niet te vinden voor een gezamelijke rit richting Zeeland? :] Kwestie van daar een beetje als echte Belgen toe te komen, eendracht maakt macht _O-
volgens mij:

gastheer BrinZ
PartickM
Knutsel
Fulleke
Motorgup
Martin_Z750
Ray-Racing
Hippe Cavia
*GSX-R600*
Maestro
Z1000GIRL
KPL
Z1000MUIS
Dnbok (B)
Doorduwer (B)
Dweezy
RyCycle
Z750ZeerZeker
It's just me....achterop als Dweezy niet mobiel is
Z7.5S
Denderke (B)
Stefan Z
Ad/Z1000
Z1000/rules

enne... de Belgen zijn nooit in de minderheid hoor, iedereen is gelijk (alleen de dubbellichters zijn wat gelijker, letterlijk en figuurlijk ;) )
 
Kan op dit lijstje eens aangeduid worden wie er uit België afkomstig is?
En zijn de Belgen niet te vinden voor een gezamelijke rit richting Zeeland? :] Kwestie van daar een beetje als echte Belgen toe te komen, eendracht maakt macht _O-


Ja allooo
ik kom uit antwerpen en vorig jaar had ik met patje en Z-crew afgesproken aan de afrit wommelgem.Maar ik heb de indruk dat geen van de 2 gaat dit jaar
Moeste de andere belgen iets willen afspreken om samen te rijden laat het me maar weten
:]
ik vonderstel dat de Zeeland meeting trg vertrekt in bergen-op-zoom ???Juist BRINZZZZZZZZZZ

greets
 
Ja allooo
ik kom uit antwerpen en vorig jaar had ik met patje en Z-crew afgesproken aan de afrit wommelgem.Maar ik heb de indruk dat geen van de 2 gaat dit jaar
Moeste de andere belgen iets willen afspreken om samen te rijden laat het me maar weten
:]
ik vonderstel dat de Zeeland meeting trg vertrekt in bergen-op-zoom ???Juist BRINZZZZZZZZZZ

greets

Dan spreken we nog wel iets af tegen dan...
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan