Z1000-Z750 Meetingstopic 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enig idee wanneer Spielbokkie de Smarties-film online heeft ???


ook al zo'n mina ongeduld :/ jij hebt toch ook foto's gemaakt tijdens het rijden, of tenminste je liep er over op te scheppen.

200420stcnl41.jpg


:+
 
daar waren wij d'r niet bij. -O-




wel leuk en dat allemaal met 1 hand aan het stuur en in de andere je camera. :}

:+
tja we kunnen niet allemaal een kind op de markt kopen met een camera op zijn helm :+
 


inderdaad :( :( :(





toch bij ons op het eiland vanaf uur of 1 bijna perfect, alleen beetje veel wind.

en natuurlijk nog een rondje gemaakt :] westvoornse weg vanaf rockanje is weer helemaal lekker met nieuw asfalt alleen nog de grintjes eraf rijden.
 
Laatst bewerkt:
;( het ziet er hier beroerd uit, gisteren met de voorspellingen waren de vooruitzichten op regen meer naar het noorden van het land.

ik ga deze gok niet nemen, veel plezier voor diegene die wel de sprong wagen.


huidig beeld.
images.aspx


verwachting voor komende 2 uur.
images.aspx
 
Laatst bewerkt:
;( het ziet er hier beroerd uit, gisteren met de voorspellingen waren de vooruitzichten op regen meer naar het noorden van het land.

ik ga deze gok niet nemen, veel plezier voor diegene die wel de sprong wagen.

[afbeelding]
verstandig. :Y
ik ga de gok ook niet wagen. :N
hopelijk werkt het weer volgend jaar wel mee.


voor de mensen die wel gaan veel plezier.
 

in mijn eentje naar Ardennen is ook niet leuk..... ik twijfelde enorm tot ik annuleringen hier zag

gaak met oudste straks nr zwemles en vanmiddag regionaal een blokkie doen... ms zie ik je straks nog bok ;) bedankt voor je smsje

Lukkes, sorry dat ik traditie moet doorbreken...
 
in mijn eentje naar Ardennen is ook niet leuk..... ik twijfelde enorm tot ik annuleringen hier zag

gaak met oudste straks nr zwemles en vanmiddag regionaal een blokkie doen... ms zie ik je straks nog bok ;) bedankt voor je smsje

Lukkes, sorry dat ik traditie moet doorbreken...


jammer van deze beslissing, het is altijd een gezellige rit. :Y

Lukkes excuses ik verheug me al 3 weken, de goden zijn ons niet gezind.
 
is er iemand te vinden die het 2011 meeting topic wil maken ??

de 1e ride out staat al gepland :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan